indruk-#1 : Eerste indrukken van de NA11
- Webinterface : Prut en traag. Ik hoop Dat Marantz eens goed kijkt naar wat er zoal op de markt te vinden is
- Internet "tuner" legt het duidelijk af tegen de ST15... De "ouderwetse" tuner wint het met straatlengtes als het gaat om detaillering en met name ruimtelijkheid. Overigens kom ik dat vlakke beeld op elke internet-tuner tegen, dus ik heb sterk het gevoel dat dit veel meer ligt aan wat men aan signaal via het internet de wereld in slingert versus de ether... Compressie via internet doet de muziek geen goed...
- SA versus NA : ... Daar is het allemaal om begonnen! de vraag was : Kan de SA-11S2 in de verkoop ? Helaas wel ja... De NA is net weer wat "frisser", meer detail en heeft net dat sprankeltje meer ruimtelijke werking.
De vergelijking was met behulp van een eigen rip van o.m. Yellow en Katie Melua versus de CD's. Met de ogen dicht kan ik via de afstandsbediening eindeloos heen-en-weer schakelen tussen de SA en de NA tot je niet meer weet wat wat is...
Klankmatig pik je de NA er wel degelijk uit...
Kijken of ik vanavond nog een ander "setje oren" kan strikken... Maar na een uurtje spelen ben ik eigenlijk net zo ver als na de eerste 5 minuten...
Zijn er nog liefhebbers voor een SA-11S2 in absolute nieuwstaat..
??