CD-6002 geeft "error" melding

Gestart door nwolsink, maart 08, 2013, 14:25:41

Vorige topic - Volgende topic

nwolsink

Ik heb onlangs een 2de hands CD-6002 gekocht op MP.
Na 1 a 2 CD's te hebben gespeeld krijg ik echter bij alles wat ik hem geef aan materiaal een "error"

Hij speelt een tiental seconden en dan meteen "error"
Ook gaat de lade enorm snel dicht nadat je hem hebt geopend.

Wat kan dit zijn en wie kan zoiets maken?

Whisper.nl

Citaat van: nwolsink op maart 08, 2013, 14:25:41
Ik heb onlangs een 2de hands CD-6002 gekocht op MP.
Na 1 a 2 CD's te hebben gespeeld krijg ik echter bij alles wat ik hem geef aan materiaal een "error"

Hij speelt een tiental seconden en dan meteen "error"
Ook gaat de lade enorm snel dicht nadat je hem hebt geopend.

Wat kan dit zijn en wie kan zoiets maken?

Lens vuil. ??   Maken ? 

Hal 9000 regio Rotterdam

SB_Marantz regio Nijmegen.

1 van de beide heren eens pm'n

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

nwolsink

Ik heb hem al los gehad en de lens zag er schoon uit, ik ben er nog even met alcohol overheen gegaan maar dit maakt geen verschil

SB_Marantz

Kunststof lens nooit met alcohol reinigen!

Droog wattenstaafje gebruiken, en voorzichtig er over draaien.

Het kan de sturing van het loopwerk zijn of het loopwerk zelf.

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

nwolsink

Bij wie kan ik voor zoiets terecht?

Paul

Citaat van: nwolsink op maart 09, 2013, 11:24:01
Zie bericht van Whisper:

Hal 9000 regio Rotterdam

SB_Marantz regio Nijmegen.

1 van de beide heren eens pm'n of ze er heil in zien.

Of audioservice in Elst.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

drees62

Citaat van: nwolsink op maart 09, 2013, 11:24:01

Ik zou nog even contact op nemen met je MP-adresje. Die heeft je schijnbaar een defect apparaat verkocht.
Of heb je hem daar kunnen beluisteren zonder dit probleem, dan ligt het misschien wat anders.
Zou dan transportschade opgelopen kunnen hebben.

nwolsink

Ik heb er zelf een andere laser ingezet en het euvel is opgelost  hello
Gelukkig koste dat ding maar € 15,-

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

nwolsink

Niet te geloven dat o.a. Audio service in Elst daar € 110,- voor vragen, dat is echt afzetterij.
Ik ben er denk ik 30 min mee bezig geweest en de laser kostte € 15,-
Dan was het ook nog de eerste keer dat ik het deed, zou het nu wel in 15 min kunnen

JohnWx

Citaat van: nwolsink op maart 09, 2013, 19:52:14
Niet te geloven dat o.a. Audio service in Elst daar € 110,- voor vragen, dat is echt afzetterij.
Dan was het ook nog de eerste keer dat ik het deed, zou het nu wel in 15 min kunnen

Dan begrijp je iets niet als je dat niet snapt

Apparaat word opgehaald en weer netjes bezorgd

Apparaat word nagekeken en goed gerepareerd (gecertificeerd) dus niet effe snel ze moeten er ook garantie opgeven en zullen ook kijken of ze misschien nog iets goed moeten afregelen em hij gaat even test draaien en niet 5 minuten

Uurloon is 70 euro plus 15 euro loopwerk plus ophalen verzenden

Valt wel mee dus
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Citaat van: nwolsink op maart 09, 2013, 19:52:14

Heb er ooit een dac chip besteld.

Verzenden plus admin kosten 30 Euro.

Was de laatste keer........

Jr is wel goed maar niet gek.

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

nwolsink

Citaat van: John Wx op maart 09, 2013, 20:54:36
Dan begrijp je iets niet als je dat niet snapt

Apparaat word opgehaald en weer netjes bezorgd

Apparaat word nagekeken en goed gerepareerd (gecertificeerd) dus niet effe snel ze moeten er ook garantie opgeven en zullen ook kijken of ze misschien nog iets goed moeten afregelen em hij gaat even test draaien en niet 5 minuten

Uurloon is 70 euro plus 15 euro loopwerk plus ophalen verzenden

Valt wel mee dus

Dat valt helemaal niet mee, de prijs die ik noem is ex verzending, dat zou er nog bijkomen a € 20,- en dan moet ik hem daarnaast nog op mijn kosten die kant opsturen.

Inc verzending hebben we het dus over € 140,- inc BTW

Ze rekenen ook iets van € 40 voor de laser (zonde administratie en verzendkosten dat ws ook nog eens € 15,-), deze exact zelfde laser heb je elders op het net vrijwel overal voor max 2 tientjes (all inclusive)

renes59

Je kunt moeilijk van hun verwachten dat ze iets inkopen en dan voor dezelfde prijs aan jou doorleveren, zonder kosten en meerprijs te rekenen. Het werk wat jij nu zelf gedaan hebt, zoeken, bestellen en inzetten zal betaald moeten worden. Ook daar moet de kachel branden.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: nwolsink op maart 10, 2013, 09:57:03
Dat valt helemaal niet mee, de prijs die ik noem is ex verzending, dat zou er nog bijkomen a € 20,- en dan moet ik hem daarnaast nog op mijn kosten die kant opsturen.

Inc verzending hebben we het dus over € 140,- inc BTW

Ze rekenen ook iets van € 40 voor de laser (zonde administratie en verzendkosten dat ws ook nog eens € 15,-), deze exact zelfde laser heb je elders op het net vrijwel overal voor max 2 tientjes (all inclusive)

"mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen heb je altijd"

Nou komt er 20 euro bij dan is de prijs toch nog steeds conform de markt

Een firma als Audioservice kan toch niet op het net gaan surfen voor een loopwerk die moeten dat via officiele kanalen inkopen, je haalt 2 dingen door elkaar, maar geeft niet succes met je speler
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject