CD-6002 geeft "error" melding

Gestart door nwolsink, maart 08, 2013, 14:25:41

Vorige topic - Volgende topic

SB_Marantz

Niet?

Dat zal ik je dan tzt of zsm wel eens uitleggen....

Koffie?
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op maart 11, 2013, 11:05:57
Niet?

Dat zal ik je dan tzt of zsm wel eens uitleggen....

Koffie?

Ja lekker koffie

Moeten we snel effe doen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Niet te snel want zit effe zonder he.  :-D
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Citaat van: John Wx op maart 11, 2013, 11:02:04
Weet ook niet waar iedereen ze loopwerken vandaan haalt maar op Ebay krijg je vaak geen nieuwe gewoon 1 die uit een kapot apparaat is gehaald

Ik denk dat zeker niet HAL dat iedereen ze eigen loopwerk maakt je zal wel stom zijn, je moet wel een mooi kapje van koper of wat loodbituum erop zetten  :-)

Wat maakt een prijs tot een prijs, snel nodig ! schaarste ! lolliestok verhaal ! etc.etc. alleen kan Elst niet op MP of Ebay gaan kopen die moeten werken volgens normen anders geen servicecenter meer voor bepaalde merken

En heel simpel je kan met je Marantz apparaat naar Elst en als dan een monteur word weg geroepen voor een klein dingetje wat niet door gefactureerd word denken ze boven op de administratie daar vaak anders over en moet het ergens anders vandaan komen waarschijnlijk SB Marantz zijn chippie

En als ze bij voobaat al weten dat iets lastig is of veel tijd vergt beginnen ze er niet eens aan, tijd is geld

Elst is  inderdaad  geen oplichting.  wie  zoekt  die  vind.   pompom
Ik haal  tegenwoordig veel onderdelen uit Hongkong. Tot nu toe  altijd  fantastisch gegaan.
En wel 3x goedkoper dan hier.  Onderanderen lcd schermen etc.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: HAL9000 op maart 11, 2013, 11:52:01
Elst is  inderdaad  geen oplichting.  wie  zoekt  die  vind.   pompom
Ik haal  tegenwoordig veel onderdelen uit Hongkong. Tot nu toe  altijd  fantastisch gegaan.
En wel 3x goedkoper dan hier.  Onderanderen lcd schermen etc.

wie zoekt het word soms op een presenteer blaadje aangerijkt hier :-D

is met een hoop dingen hoor ook wat niks met audio heet te maken alleen soms duurt het 3 weken soms 5 dagen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op maart 11, 2013, 11:53:52
Voor flaptops?

als je kan wachten koop je onderdelen accu lcd toetsenbordjes dvddrive voeding voor laptops etc. voor een habbekrats en vaak gratis verzenden  :-o

HAL9000

Citaat van: SB_Marantz op maart 11, 2013, 11:53:52
Voor flaptops?

Ja  onder andere, ook al een paar apple imac's  gedaan.  Voedingen vaak  bol en lekkend.
tablets,  netboekjes.

heb nu  zo'n vette pioneer  auto radio met navigatie  en  touch screen etc.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

nwolsink

Citaat van: John Wx op maart 11, 2013, 00:19:46
Ligt aan jouw

Zat hij netjes in verzegelde doos ?

Maar als je niet wilt snappen hoe een een bedrijf werkt dan houd het op

Het was een nieuw artikel in een gesealde verpakking, hetw as geen namaak maar gewoon exact dezelfde Sony laser als die eruit kwam.

Nu kan ik 2 tientjes nog een keer begrijpen als prijs om wat marge te houden maar 4 tientjes is 4 keer over de kop.

JohnWx

Citaat van: nwolsink op maart 11, 2013, 20:05:09
Het was een nieuw artikel in een gesealde verpakking, hetw as geen namaak maar gewoon exact dezelfde Sony laser als die eruit kwam.

Nu kan ik 2 tientjes nog een keer begrijpen als prijs om wat marge te houden maar 4 tientjes is 4 keer over de kop.

Dan snap je het dus niet hoe een firma als een reperatie dienst werkt denk ik

Maar een brood wat 5 x over de kop gaat waar we veel van eten is dan wel weer normaal  HLP

sattie

En jij hebt nu alleen een laser vervangen, maar bij AudioService vervangen ze het complete loopwerk, dat is de metalen base incl discmotor en feedmotor, en ja die loopwerken zijn duurder dan alleen een laser.

Hetzelfde is als je zelf bijvoorbeeld zelf je auto hersteld, terwijl ze bij de garage hetzelfde doen en misschien zelfs nog wel wat meer en dan krijg je ook een factuur en ja dan kan ik ook wel makkelijk zeggen zo das duur maar ja die hebben ook mensen in dienst en een bedrijfspand..

Tuurlijk het is fijner als je zelf zoiets kunt, maar ik neem aan dat jouw baas ook gewoon geld vraagt voor jouw gewerkte uren.

JohnWx

Citaat van: sattie op maart 12, 2013, 19:02:54
En jij hebt nu alleen een laser vervangen, maar bij AudioService vervangen ze het complete loopwerk, dat is de metalen base incl discmotor en feedmotor, en ja die loopwerken zijn duurder dan alleen een laser.

Hetzelfde is als je zelf bijvoorbeeld zelf je auto hersteld, terwijl ze bij de garage hetzelfde doen en misschien zelfs nog wel wat meer en dan krijg je ook een factuur en ja dan kan ik ook wel makkelijk zeggen zo das duur maar ja die hebben ook mensen in dienst en een bedrijfspand..

Tuurlijk het is fijner als je zelf zoiets kunt, maar ik neem aan dat jouw baas ook gewoon geld vraagt voor jouw gewerkte uren.

En de garage zal eerder zien wat er aan het stuk gaan is, dat het kennis en know how, zoe soms wel is een printplaatje van HAL of SB langs komen voor en na het vertinnen dat ik denk ? zal wel, als je dat niet weet en ziet

Maar zo wie zo vind ik dat mensen hun audio slecht onderhouden, als het om de auto gaat mag het alles kosten, lampje vervangen kan je bij veel auto's niet eens meer zelf, heb je een doosje op je stoel staan gaat de pieper af van de gordel, kan uitgezet worden 500 euro, ja doe maar etc.etc.
Maar spullen die vaak aan staan moeten het maar decennia doen ? zonder dat de kap eraf geweest is in die tijd

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx