CD-6002 geeft "error" melding

Gestart door nwolsink, maart 08, 2013, 14:25:41

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: renes59 op maart 10, 2013, 10:05:38
Je kunt moeilijk van hun verwachten dat ze iets inkopen en dan voor dezelfde prijs aan jou doorleveren, zonder kosten te rekenen. Het werk wat jij nu zelf gedaan hebt, zoeken, bestellen en inzetten zal betaald moeten worden.

stupid
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

RoGEK

Ik zeg altijd, het licht moet blijven branden....

Er mag gerust geld verdiend worden.

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op maart 10, 2013, 02:37:49

Heb er ooit een dac chip besteld.

Verzenden plus admin kosten 30 Euro.

Was de laatste keer........

Jr is wel goed maar niet gek.

zie niet wat daar verkeerd aan is Wilfred aan deze prijs van 30 euro

stel dat het werkelijk 10 euro alles bij elkaar was dan ga je toch kapot als firma of denken we dat firma's alleen maar bestaan uit service verlenen, dan moet er geld bij

een firma af kraken is altijd makkelijk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: RoGEK op maart 10, 2013, 10:08:46
Ik zeg altijd, het licht moet blijven branden....

Er mag gerust geld verdiend worden.

Je mag geen appels met peren vergelijken, al hoewel soms de peren beter presteren

nwolsink

Ik heb de laser nu toch ook bij een audio winkel besteld, die verdienen daar dus ook nog "iets" aan.
Inkoop kost het ding dus minder dan € 15,- ze hadden er niet 1 "over" het was gewoon een voorraad artikel.

Als je daar dan meer als € 40 voor vraagt dan is deze marge imo iets te fors of licht dat aan mij?

JohnWx

Citaat van: nwolsink op maart 10, 2013, 13:33:37
Ik heb de laser nu toch ook bij een audio winkel besteld, die verdienen daar dus ook nog "iets" aan.
Inkoop kost het ding dus minder dan € 15,- ze hadden er niet 1 "over" het was gewoon een voorraad artikel.

Als je daar dan meer als € 40 voor vraagt dan is deze marge imo iets te fors of licht dat aan mij?

Ligt aan jouw

Zat hij netjes in verzegelde doos ?

Maar als je niet wilt snappen hoe een een bedrijf werkt dan houd het op

SB_Marantz

Citaat van: John Wx op maart 10, 2013, 10:10:52

zie niet wat daar verkeerd aan is Wilfred aan deze prijs van 30 euro

stel dat het werkelijk 10 euro alles bij elkaar was dan ga je toch kapot als firma of denken we dat firma's alleen maar bestaan uit service verlenen, dan moet er geld bij

een firma af kraken is altijd makkelijk

Goh John, krijg even een flashback.......DP audio?

Sorry maar het blijkt wel weer dat de beste stuurlui nog steeds aan de wal staan.

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Citaat van: nwolsink op maart 10, 2013, 13:33:37

Tussen leverancier he....

Er leiden of lijden hehe meerdere wegen naar Rome......
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op maart 11, 2013, 00:36:04

Tussen leverancier he....

Er leiden of lijden hehe meerdere wegen naar Rome......

Of neem je genoegen met een gerefurbished loopwerk ?

De prijzen die gevraagd worden zijn heel normaal, dat men het er niet voor over heeft is wat anders 

SB_Marantz

plastic fantastic refurbitchen?   :schater:

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Citaat van: John Wx op maart 11, 2013, 00:44:03
Of neem je genoegen met een gerefurbished loopwerk ?

De prijzen die gevraagd worden zijn heel normaal, dat men het er niet voor over heeft is wat anders
Gaat  Niet,  Deze  loopwerken zijn allemaal  hetzelfde.  Je  kunt  ze  namelijk met een gesoldeerde  jumper  veranderen van dvd, cd naar sa-cd functie.  Voor  die laser heb ik 12,95 betaald  inc verzending.  Deze  laser zal bij productie  niet eend  10,- euro  halen. 

Deze  laser  zitten ook  in pioneers, philipsen, akai's ,salora's etc etc etc.  Je  denk toch niet dat  elk merk  zijn eigen idee  presenteert?? Alleen  sony met blu-ray heeft  een ander  laser unit.  De rest is  copy-->paste. 

En marantz  met die  ''geweldige'' SA-cdspelers  zijn niet anders  dan  gewone  cd spelers  met een mooiere  verpakking  en andere  besturing.  De  laser=cd=dvd compatibel. 

Elst, heeft een hoop belasting te betalen,  mensen per uur, verzekeringen en een gebouw.  ++++++=hoop lasten   
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op maart 11, 2013, 00:30:19

Goh John, krijg even een flashback.......DP audio?

Sorry maar het blijkt wel weer dat de beste stuurlui nog steeds aan de wal staan.

Dat is buiten categorie en heeft werkelijk waar niks met audio te maken maar voor mij pure oplichting en dat is Audioservice natuurlijk niet

SB_Marantz

Dat zou ik nog wel eens onder 4 ogen willen bespreken........
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: HAL9000 op maart 11, 2013, 10:51:17
Gaat  Niet,  Deze  loopwerken zijn allemaal  hetzelfde.  Je  kunt  ze  namelijk met een gesoldeerde  jumper  veranderen van dvd, cd naar sa-cd functie.  Voor  die laser heb ik 12,95 betaald  inc verzending.  Deze  laser zal bij productie  niet eend  10,- euro  halen. 

Deze  laser  zitten ook  in pioneers, philipsen, akai's ,salora's etc etc etc.  Je  denk toch niet dat  elk merk  zijn eigen idee  presenteert?? Alleen  sony met blu-ray heeft  een ander  laser unit.  De rest is  copy-->paste. 

En marantz  met die  ''geweldige'' SA-cdspelers  zijn niet anders  dan  gewone  cd spelers  met een mooiere  verpakking  en andere  besturing.  De  laser=cd=dvd compatibel. 

Elst, heeft een hoop belasting te betalen,  mensen per uur, verzekeringen en een gebouw.  ++++++=hoop lasten

Weet ook niet waar iedereen ze loopwerken vandaan haalt maar op Ebay krijg je vaak geen nieuwe gewoon 1 die uit een kapot apparaat is gehaald

Ik denk dat zeker niet HAL dat iedereen ze eigen loopwerk maakt je zal wel stom zijn, je moet wel een mooi kapje van koper of wat loodbituum erop zetten  :-)

Wat maakt een prijs tot een prijs, snel nodig ! schaarste ! lul verhaal ! etc.etc. alleen kan Elst niet op MP of Ebay gaan kopen die moeten werken volgens normen anders geen servicecenter meer voor bepaalde merken

En heel simpel je kan met je Marantz apparaat naar Elst en als dan een monteur word weg geroepen voor een klein dingetje wat niet door gefactureerd word denken ze boven op de administratie daar vaak anders over en moet het ergens anders vandaan komen waarschijnlijk SB Marantz zijn chippie

En als ze bij voobaat al weten dat iets lastig is of veel tijd vergt beginnen ze er niet eens aan, tijd is geld

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op maart 11, 2013, 10:56:21
Dat zou ik nog wel eens onder 4 ogen willen bespreken........

Die link begrijp ik niet tussen DP audio en Audioservice