Tja.....het formaat......geeft altijd wel een soort van discussie.....gelukkig heb ik daar geen last van...

Vanochtend ben ik even op en neer geweest naar Hifisupply! Ik werd vriendelijk begroet door Peter -> een persoon met kennis van zaken! Hij zei nog dat als ik iets nog wilde weten of vragen had, ik altijd welkom was! En hij meende het ook!! Kijk, dat is nog eens een stuk service!
Eenmaal thuisgekomen, meteen de doos uitgepakt en ik zou zeggen: met vriendelijke Kerstgroet van Hifisupply:

Ik moet altijd muziek aan hebben staan, dus ben ik eerst begonnen met het bi-ampen van de fronts...... Mijn allereerste indruk voor stereo: veel meer detail, helderder en sprankelender, vol overtuiging! Mijn allereerste indruk bij multi: meer detail en de bassen komen aardig door de fronts!
HDMI -> Wauw!!! Wat 'n haarscherp beeld!!! Geweldig!!
Optische interlink -> Wauw! Het geluid is ontzettend snel en breed. Veel meer detail e.d.
Helaas was er toen een intermezzo, want mijn vriendin moest met ons jongste zoontje naar het ziekenhuis....
Anyway, vanavond hebben mijn vriendin en ik toch heerlijk op de bank gezeten/gelegen en genoten van muziek. Haar reactie was:
"Ik hoor veel meer en het geluid is veel volller!!!" Ze zei zelfs, tijdens het beluisteren van The Eagles:
"Het lijkt net of we nu weer in de Ahoy zitten...!"Ik kan niet anders beamen! Ik ben spontaan een "believer" geworden van bi-amp!!!!!!!!
O ja, onze oudste zoon moest natuulijk meehelpen...
"Papa.. deze heb je niet meer nodig , hè?!"
Altijd mooi, zo'n QED!!