Ik ben nu een week onderweg met de cinema 30 en het is voor mij echt een grote stap voorwaarts. Ik vind het zowel in stereo als surround zo goed. Voorheen had ik een pm8005 voor stereo, maar sinds ik de sr6015 had gebruikte ik de pm8005 bijna niet meer omdat ik de 6015 erg goed vond klinken. Nu merk ik wel zo'n groot verschil met de cinema 30, ik heb nu veel meer gelaagd geluid zoveel meer detail en punch. Je merkt gewoon dat deze versterker veel meer kracht heeft. Ik ben best serieus met audyssey inregelen en heb dit met de cinema 30 en de audyssey app niet anders gedaan als met de sr6015, daardoor had ik eigenlijk weinig verschil verwacht. Ik wou eigenlijk gewoon een keer een topmodel reciever vanwege de hobby onder het mom van een keer iets anders, maar dit is wel zo boven verwachting, zo leuk weer ik blijf maar kijken en luisteren, deze versterker gaat niet snel meer weg.
Verder is mijn centerspeaker inderdaad overdreven groot, maar niet ongepast ( vind ik zelf ), het is echt een toevoeging. Deze luidspreker is wel zo helder en stemmen klinken wel zo mooi, dit is een blijver!
Uiteindelijk heb ik mijn set weer een stapje hoger gekregen, het was al genieten en het is gewoon nog mooier geworden. Lang leve de hobby!