De set van Voorn

Gestart door Voorn, november 12, 2017, 11:46:24

Vorige topic - Volgende topic

Voorn

Als laatste een foto van de onderkant hier heb ik 40mm fans en een groot gat in het midden. Ik denk dat de fans in het middenvak achteraf niet nodig zijn, er zit een groot gat en de Cinema 30 heeft volgens mij 4 fans, daardoor denk ik dat de afzuiging genoeg is omdat hij zelf voor lucht verplaatsing zorgt, maar daar dacht ik pas aan toen ik het er al in had zitten. Het stukje van 10cm wat ik er aan heb gebreid heb ik voorzien van 2kabeldoorvoeren.
PM8005, Sr6015, UD7007, Sony UBP-X800m2, Bluesound Vault2,  Nvidia Shield Pro
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center XQ2C, Heights Q compact, Subwoofer Rel HT1510

RHK

Ziet er mooi uit, dat snijdt wel hout.  :-D
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3-Atmos*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub*Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

JohnWx

Citaat van: RHK op Gisteren om 20:02:54Ziet er mooi uit, dat snijdt wel hout.  :-D

Dacht mdf  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio DUSON Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

TurboMarco

Goed bezig! en dan ook maar meteen Noctua fans  8-)
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Panasonic DP-UB9004 , Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

LG77C4

Voorn

Citaat van: JohnWx op Gisteren om 21:30:39Dacht mdf  :-D

Ja het is idd wel echt super kwaliteit kast van Pronto, hahahahah. Het ziet er leuk uit, maar daar houd het wel mee op.
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center XQ2C, Heights Q compact, Subwoofer Rel HT1510

Voorn

Citaat van: TurboMarco op Gisteren om 22:17:47Goed bezig! en dan ook maar meteen Noctua fans  8-)

Jazeker ik verwacht dat deze gewoon langer mee gaan, dan maar een tientje meer. In mijn huidige kast zit er ook een en die blijft goed na al die tijd. Ik krijg vandaag waarschijnlijk een fancontroller binnen en dan eens kijken of ik het allemaal netjes aan de praat krijg. Ik denk dat ik volgende week pas weer tijd heb, dat is wel jammer.

TurboMarco

Noctua fans gaan het langst mee :yes:
Stom eigenlijk dat zo'n beetje alle Tech sites fans testen op geluid/luchtverplaatsing/statische druk en dat vaak ook hele goedkope fans het overall net zo goed doen dan hele dure fans, maar ....en dan komt er een hele grote MAAR nooit doen zij een lange duurtest  :roll:

Het is leuk dat wanneer een fan zo goed als nieuw is maar je koopt zoiets niet voor een paar dagen of maanden, en ja ik heb maar te vaak meegemaakt dat Arctic fans die oa door Tweakers geprezen worden na een paar dagen verschrikkelijke bijgeluiden produceren.
Bij de wat duurdere Be Quiet fans na een jaar terwijl dat dan de instaplijn betreft, en Noctua waarvan ik tientallen in gebruik heb na 20 jaar nog steeds niets bijzonder te horen is.
In dat licht bezien kan je Noctua als spotgoedkoop bestempelen.
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Panasonic DP-UB9004 , Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

LG77C4