Citaat van: dmeerpa op Vandaag om 10:13:55Ik had het nog steeds over Hifi Klubben.
Ze staan er nu trouwens in promo, € 5.790,00 / paar.
Het zal best, bij de ene Signature staat levering 21 December, bij de andere staat 3-4 werkdagen.
Bij de ene is het een "prijs daling", bij de ander is het "uitverkoop", en dit alles bij Klubben.
Prijs verschil is op de meeste sites tussen de 702 en 702 Signature +/- 2000,00 euro, hier is het 400,00 euro, en zij geven 2700,00 euro "korting" volgens de site, op een nieuwe serie speakers
Op de site van B&W Nederland staat nu nog steeds "
binnekort beschikbaar".
https://www.bowerswilkins.com/nl-nl/product/loudspeakers/700-series-signature/702-s3-signature/FP43540P.html?srsltid=AfmBOorGZa6GU-SAqxZmtQisPDOkK-emD6fYrjE2sWV0rY2-T2eIOJmiVreemde toestand mocht Klubben wel kunnen leveren, ook in Duitsland is niet direct te leveren bij de sites die hun levertijden als werkelijke tijden neer zetten.
Bij Doublepoint, waar ik de 3.0 set gekocht heb staat ook: levering in 1-2 werkdagen, niet dus.....
Mij werdt direct bij bestellen gezegt, minimaal 2-3 weken, en dat is net 1 week geleden.
Ik hou zelfs rekening met levering begin Januari als het wat tegen zit, maar voor mij is de leidraad wat er op de site van B&W Nederland staat, dat is tenslotte de (officiele) importeur.
Parralelle import, of grijze import is lastig uit te filteren, dat bestaat en zal altijd blijven bestaan.
Dat heb ik op een zeer nare mannier mogen beleven met de aanschaf van een nieuwe Pathos Kratos buizen versterker een aantal jaren geleden, ik geen versterker (wel geld terug), dealer op de vingers getikt door een advocaat van Pahtos........
Welkom in Audio Cowboy land.