Bowers en Wilkins 702 S3 Signature & HTM71 S3 Signature

Gestart door CBdicX, november 22, 2024, 09:33:59

Vorige topic - Volgende topic

CBdicX

Citaat van: Frits Denon op Gisteren om 19:07:26Wachten is altijd k@t.

Bedoel je niet gewoon K u t ?  :-D

En ach, ik luister nu naar de Kef Q6c center, en de Magnat Symbol 110 fronts, T O P  :schater:

Frits Denon

TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac: FS 249.3, Vela BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

dmeerpa

Citaat van: CBdicX op Gisteren om 15:28:10En wie is Rotterdam ?
Ik had het nog steeds over Hifi Klubben.
Ze staan er nu trouwens in promo, € 5.790,00 / paar.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
83" LG OLED evo G4 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

CBdicX

Citaat van: dmeerpa op Vandaag om 10:13:55Ik had het nog steeds over Hifi Klubben.
Ze staan er nu trouwens in promo, € 5.790,00 / paar.

Het zal best, bij de ene Signature staat levering 21 December, bij de andere staat 3-4 werkdagen.
Bij de ene is het een "prijs daling", bij de ander is het "uitverkoop", en dit alles bij Klubben.
Prijs verschil is op de meeste sites tussen de 702 en 702 Signature +/- 2000,00 euro, hier is het 400,00 euro, en zij geven 2700,00 euro "korting" volgens de site, op een nieuwe serie speakers  :-o

Op de site van B&W Nederland staat nu nog steeds "binnekort beschikbaar".
https://www.bowerswilkins.com/nl-nl/product/loudspeakers/700-series-signature/702-s3-signature/FP43540P.html?srsltid=AfmBOorGZa6GU-SAqxZmtQisPDOkK-emD6fYrjE2sWV0rY2-T2eIOJmi

Vreemde toestand mocht Klubben wel kunnen leveren, ook in Duitsland is niet direct te leveren bij de sites die hun levertijden als werkelijke tijden neer zetten.
Bij Doublepoint, waar ik de 3.0 set gekocht heb staat ook: levering in 1-2 werkdagen, niet dus.....  nonono 
Mij werdt direct bij bestellen gezegt, minimaal 2-3 weken, en dat is net 1 week geleden.

Ik hou zelfs rekening met levering begin Januari als het wat tegen zit, maar voor mij is de leidraad wat er op de site van B&W Nederland staat, dat is tenslotte de (officiele) importeur.

Parralelle import, of grijze import is lastig uit te filteren, dat bestaat en zal altijd blijven bestaan.
Dat heb ik op een zeer nare mannier mogen beleven met de aanschaf van een nieuwe Pathos Kratos buizen versterker een aantal jaren geleden, ik geen versterker (wel geld terug), dealer op de vingers getikt door een advocaat van Pahtos........

Welkom in Audio Cowboy land.

dmeerpa

Citaat van: CBdicX op Vandaag om 11:19:50Parralelle import, of grijze import is lastig uit te filteren, dat bestaat en zal altijd blijven bestaan.
Dat heb ik op een zeer nare mannier mogen beleven met de aanschaf van een nieuwe Pathos Kratos buizen versterker een aantal jaren geleden, ik geen versterker (wel geld terug), dealer op de vingers getikt door een advocaat van Pahtos........

Welkom in Audio Cowboy land.
Ik heb die vraag zelfs specifiek gesteld aan de verkoper toen ik de LG G4 kocht of het wel degelijk Belgisch model was gezien de toch wel mooie 2000€ korting op de adviesprijs van LG en ik dat zelfs wat vreemd vond. Ook al omdat ik tijdens mijn zoektocht (ook op NL sites) veel comments las van de er problemen waren met NL zenders doordat het geen NL model was.
Ze bevestigden van wel, en dat onderbouwde ze dat ik anders ook niet de 200€ cashback zou kunnen aanvragen. En inderdaad was Belgisch type nummer en alles was correct in orde (en de extra 200€ LG cashback staat ook al op de rekening).

Dus ja het is enorm uitkijken. 
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
83" LG OLED evo G4 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

TurboMarco

Op het moment dat er geadverteerd word met een levertijd van 2-3 dagen en het worden weken dan zeg hou het maar als je er zo aan gehecht bent.
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

CBdicX

Citaat van: TurboMarco op Vandaag om 18:29:49Op het moment dat er geadverteerd word met een levertijd van 2-3 dagen en het worden weken dan zeg hou het maar als je er zo aan gehecht bent.

Ach, dit gebeurt in alle industrieën, eerst orders/bestellingen, dan de producten bestellen en leveren.
Als je dan op levertijd klikt staat er altijd dat vermelde levertijden kunnen afwijken.

Voorraad bij (web) winkels kost scheppen geld, dus vaak dropshipping.

Op voorraad bij leverancier of bestelbaar, is ook zo'n wortel voor de neus van de klant  :wink:

Even zo maar een melding:

Vertraagde levering
Iedere bestelling die bij ons binnenkomt, willen wij gelijk voor je verwerken. Dit zeggen wij op de website, tenzij er op de productpagina een andere levertijd is vermeld.

Ik ga het beleven en ik wacht af, mijn volgende bericht betreft B&W is mijn review over deze prachtige speakers  :yes: