Ik heb zojuist een bijbetaling gedaan voor de "upgrade" van de 702 S3 en HTM71 S3 naar de Signature uitvoering van beide.
Na mijn bestelling van de Fronts en Center kwam ik op het Net een
blauwe uitvoering tegen, niet wetende dat dit een toch behoorlijk duurdere Signature uitvoering was.
Daar was ik direct weg van, dit is weer eens wat anders als Wit, Zwart, Zilver, Hout, wat de speakers wereld, en versterker wereld domineert.
En dan prachtig metalic blauw, dat wat je vaak op dure sport auro's vind, maar je moet wel van blauw houden uiteraard
De Signature heeft nog een aantal andere veranderingen/verbeteringen in zich tov de regulire uitvoering, maar betwijfel of ik dat ga horen, ik heb sowieso niets om mee te vergelijken.
De enige houvast voor mij is dat een Signature uitvoering het "beste" is wat B&W in de markt zet.
En dit is mijn eerste kennismaking met B&W, laat ik het dan ook maar meteen goed doen
Reviews laten lezen dat deze Signature uitvoering richting de 800 serie gaat.
Levering is nog niet mogelijk, eerste exemplaren uit de UK zal begin/midden December zijn, maar goed, ik wacht al zo lang na mijn Klipsch debakel, ik ben nu zo'n 6-7 weken onderweg, die paar weken kunnen er ook nog wel bij......
Ik laat weten als ze er zijn en wat mijn bevindingen zijn.
Gelukking zit er 30 dagen probeer periode bij, dus bevalt het niet gaat de handel weer retour, dit is even teveel geld om een gokje te wagen, met een advies prijs van 11.000 euro voor deze 3.0 set.
(die advies prijs heb ik niet betaald hoor.....)