Forum gaat migreren naar een nieuwe webhoster

Gestart door Maurice, december 23, 2012, 12:45:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Wegens diverse snelheidsproblemen, heb ik besloten om het forum te gaan migreren naar een andere webhoster. Ik ben altijd tevreden geweest over de huidge, maar de snelheidsproblemen komen steeds vaker voor.

Concreet betekent dit dat ik nu de voorbereidingen ga treffen. Oa de nieuwe omgeving inrichten, een proef doen met de gegevens overzetten, en uiteindelijk de definitieve overzetting. Hierdoor is het mogelijk dat het forum soms slecht of niet bereikbaar is.
Helaas is dit vanwege mijn eigen tijd voornamelijk op de momenten dat het forum het meest druk is.

Uiteindelijk zal ook het domein overgezet worden ( de registratie en beheer gaat van de één naar de ander). Dit kan ook zeker problemen opleveren in beschikbaarheid, maar uiteindelijk hoop ik dat alles weer sneller en beter is.

Excuses alvast voor enig ongemak.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Ow, en ik zal uiteraard hier de voortgang melden. Indien de migratie klaar is kunnen hier ook eventuele openstaande problemen gemeld worden.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

xander32

Bij voorbaat dank voor jouw inzet Maurice, hulde :yes:.

joep

Vroeg me al af is er geen eenvoudige wijze om alle reacties van "de set van......." te backuppen?
Als iedereen dat met zijn eigen set zou doen is dat al een hele geruststelling.
Neem aan dat je dat zelf ook zult doen Maurice, maar je weet maar nooit.

Succes met de verhuis Maurice!

Janver

Goed nieuws!!!  hello

Hoe zit het met onkosten? Veranderen die nog?
Hier kan uw reclame staan!

Maurice

Citaat van: joep op december 23, 2012, 12:57:08
Vroeg me al af is er geen eenvoudige wijze om alle reacties van "de set van......." te backuppen?
Als iedereen dat met zijn eigen set zou doen is dat al een hele geruststelling.
Neem aan dat je dat zelf ook zult doen Maurice, maar je weet maar nooit.

Succes met de verhuis Maurice!
ik begin altijd met een backup, want die moet ik ook overzetten. Daarbij blijft het oude forum ook nog in tact. Pas als alles naar wens is, zet ik de knop om, maar die kan ik ook weer terug zetten indien nodig.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: Janver op december 23, 2012, 12:59:09
Goed nieuws!!!  hello

Hoe zit het met onkosten? Veranderen die nog?
die worden ietsje hoger

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Janver

Hier kan uw reclame staan!

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Maurice

Backup om de eerste testen zo te kunnen doen loopt. Blijkt nog aardig groot te zijn qua bestanden.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm


Maurice

Testen verlopen nog niet soepel, mogelijk vanavond weer verder, nu eerst naar een verjaardag.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

QuattroNL

Respect voor je inzet!  notworthy
Wat onderbrekingen moeten we er maar voor over heben om straks weer full-speed het nieuwe jaar in te gaan.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Maurice

Ik heb een verzoek aan jullie, kunnen jullie inloggen op de volgende site en testen of alles naar wens werkt?
http://marantzforum.nl.greenhost.nl/forum/

Dit is een kopie van het forum, enkel de layout en theme werkt nog niet.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude