Forum gaat migreren naar een nieuwe webhoster

Gestart door Maurice, december 23, 2012, 12:45:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: Maurice op december 23, 2012, 22:26:03
Ik heb een verzoek aan jullie, kunnen jullie inloggen op de volgende site en testen of alles naar wens werkt?
http://marantzforum.nl.greenhost.nl/forum/

Dit is een kopie van het forum, enkel de layout en theme werkt nog niet.
Theme zou het nu wel moeten doen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin

Ik zie geen verschil Maurice, maar dat is denk ik ook de bedoeling....  clown1

jrm

Ik zie ook geen verschil, alleen een stuk sneller...

Maurice

Citaat van: marvin op december 23, 2012, 22:32:07
Ik zie geen verschil Maurice, maar dat is denk ik ook de bedoeling....  clown1
dat is de bedoeling, maar ook dat het op dezelfde manier werkt, dus jullie zijn vrij om volledige onzin een compleet offtopic te posten op de test locatie. Probeer alles maar uit. Mods mogen modderen wat ze willen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

Mods mogen modderen wat ze willen.

Er zal dus niets veranderen.

lo

Ben blij dat ons werk zo wordt gewaardeerd  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.


Cornelis1921

Citaat van: Maurice op december 23, 2012, 22:26:03
Ik heb een verzoek aan jullie, kunnen jullie inloggen op de volgende site en testen of alles naar wens werkt?
http://marantzforum.nl.greenhost.nl/forum/

Dit is een kopie van het forum, enkel de layout en theme werkt nog niet.
Inloggen en posten: als en zonnetje...!!! hello :yes: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

lo

Citaat van: joep op december 23, 2012, 23:11:25
....

Ik bedoelde dus te zeggen dat ik blij ben met jou opmerking "Er zal dus niets veranderen."
Ik heb dat opgevat als dat we ons werk als mod team altijd op een correcte wijze uitvoeren  pompom

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

#24
De tellers lopen anders, niet synchroon.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

pietjepc

Inloggen ging zonder problemen. Bij het posten van een reply duurde het even voor de emoticons goed op gang kwamen...
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Maurice

Citaat van: joep op december 23, 2012, 23:16:27
De tellers lopen anders, niet synchroon.
Welke tellers bedoelde je, die van totale postings?
Dat kan kloppen aangezien het twee aparte fora zijn, die los van elkaar draaien.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: pietjepc op december 24, 2012, 00:24:48
Inloggen ging zonder problemen. Bij het posten van een reply duurde het even voor de emoticons goed op gang kwamen...
Ok, kan mogelijk een cache probleem zijn (cache nog niet gevuld), maar dat hou ik even in de gaten.



Forum staat nu trouwens in de maintenance mode, zodat er geen nieuwe berichten worden bijgeplaatst die zometeen toch weer verwijderd worden (ik gooi namelijk eerst de database leeg, voor ik de huidige database migreer). Hopelijk vind ik hier de kerstdagen voldoende tijd voor!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude