Ik heb ze wel eens beluisterd en ben ze niet meer vergeten. Schitterende versterkers met dito geluid. Ben zelf aan het sparen (maar dat lukt niet echt...) voor de nieuwe Dialogue Premium. Het is een "buizengeluid", maar niet zoals de oudere buizenversterkers die echt teveel vervorming in het geluidsbeeld introduceerden. Gewoon lekker warm, maar wel stevig en strak, en ja, met lucht. De Prologue Classic doet 2x35 Watt, dus je hebt niet perse hoogrendementspeakers nodig. Ze kunnen gewoon knallen als je dat wilt. Houd wel rekening ermee dat de Prologue Classic geen remote heeft, en dat gaat mij in de praktijk echt irriteren op den duur. volume iets lager? Opstaan. Volume weer wat harder? Weer opstaan. En hij heeft geen HT-input, vanaf de Prologue Premium heb je wel remotes en HT-inputs.
In de vergelijking met een PM7001? Niet aan beginnen, andere wereld, andere klasse, andere emotie. Ik geloof niet dat de PM7001 echt in de schaduw van de Primaluna staat, maar daar zullen hier vast wel reacties op komen
Voor EUR850 heb je een mooie versterker die zijn waarde wel behoudt, maar natuurlijk moet het wel matchen met je speakers;
welke heb je? EDIT: zie het al: Driade D95, wat is hun rendement?