Citaat van: John Wx op oktober 22, 2012, 22:36:32
dat heet genezen
maar dan spreek ik nog wel is mensen die uit de andere kant komen uit de audio wereld en dan heb ik weer van ja daar zit wat in
Bij mij is het niet zo moeilijk, iets klinkt goed en heeft het of het klinkt niet zoals ik het mooi vind. Dat gaat bij mij wel altijd samen met de muziek die ten gehore wordt gebracht. Vind ik de muziek niet mooi dan hoor ik de klank niet eens. Dan denk ik alleen maar "mag die muziek uit".
Mensen uit de "geloverhoek" respecteer ik, maar wat zij vinden en horen vind ik en hoor ik niet.
Ik ben 2x bij Hans ( Whisper) geweest en hij een keer bij mij. We houden er compleet andere meningen en smaken op na en toch zijn het gezellige dagen met veel goede muziek. Ik heb kabels (o.a. Siltech) bij hem beluisterd, hij hoort het ik niet. Ik denk dan niet daar zit wat in of misschien is het wel zo. Ik vraag ook niet "leg eens uit hoe het komt dat het anders klinkt". Dat vraag ik wel aan de ondernemers die mensen wat aan willen smeren, antwoord krijg je trouwens niet bij hen. Ze lúllen er omheen met gladde praatjes.
Het mooie is wel dat zowel Hans en ik kippenvel krijgen van de muziek en daar gaat het om.