De Set van Polly

Gestart door pollyxx40, september 25, 2012, 19:31:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Polly, welkom en veel lees- en schrijf plezier op deze hangplek  :-D

Mooie set en aparte weergevers, je hoort en leest er veel over, zowel positief als negatief.

still life

very naais polly  :yes:
nooit gedacht dat je alles zo snel zou aanschaffen, meteen de daad bij het woord gevoegd, zeg maar..

& HT is duidelijk het kneusje gebleven/geworden..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

joep



Ik voel me bijna gekloond vriendelijke groet Dolly.

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

pollyxx40

Citaat van: joep op september 26, 2012, 16:19:05

Ik voel me bijna gekloond vriendelijke groet Dolly.

Bij meer complexe dieren komt kloneren niet spontaan voor. Wel hebben sommige dieren een groot regeneratievermogen als een deel van het lichaam door uitwendige oorzaken losraakt. Een wandelende tak kan op de plaats van een afgebroken poot een nieuwe poot vormen. Een hagedis kan spontaan zijn staart afstoten als verdedigingsmechanisme en een nieuwe staart aanmaken. Er zijn zelfs dieren, zoals zeesterren en regenwormen, die van een losgerukt lichaamsdeel weer een heel individu weten te maken. Dankzij microtechnieken is de mens thans in staat ook van de meest complexe dieren, zoogdieren en ongetwijfeld straks ook van zichzelf, klonen te maken. Hiertoe wordt de kern uit een eicel of uit cellen van een embryo in een zeer vroeg (blastula-) stadium gehaald, en vervangen door de kern van een gewone lichaamscel. Deze wordt in een baarmoeder gezet voor verdere ontwikkeling.

Zo'n set samen stellen is ook niet makkelijk hoor  :wink:
En ik heb m'n armen en benen nog haha

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

pollyxx40

Om het compleet te maken:



Voor wie m niet kan plaatsen



Whahaha

Ben hem eigenlijk niet waard. Ik hoor geen verschil met de standaard kabel.
Mocht in de toekomst de speakers en/of de opstelling veranderen hoor ik het misschien wel.

Ik zeg: "Omdat het kan"  hello

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

Cornelis1921

 stupid
Polly, goed dat jij voor stereo gekozen hebt, als dedicated stereoman voel ik mij soms zo eenzaam in een wereld die zo overduidelijk wordt gedomineerd door het gemiddelde HT-geweld.
Dank notworthy en groet byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pollyxx40

Citaat van: Cornelis1921 op september 26, 2012, 17:02:34
stupid
Polly, goed dat jij voor stereo gekozen hebt, als dedicated stereoman voel ik mij soms zo eenzaam in een wereld die zo overduidelijk wordt gedomineerd door het gemiddelde HT-geweld.
Dank notworthy en groet byebye, Cor.

Bij stereo kan ik af en toe m'n ogen dicht doen en hoef ik niet op te letten  :schater:

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

WimPeu

Citaat van: pollyxx40 op september 25, 2012, 23:38:43
Hartelijk dank voor de pos reacties zeg. Ik ben er ook zeer content mee.
Heb de front pre-out van sr naar unbalenced ingang van sm.
Als ik stereo luister laat ik uiteraard de sr uit.
Moet eerst meer "gevoel" voor HT gaan krijgen. Is nu nog "gewoon leuk" maar ooit zal er een betere center-speaker en blu-ray komen.

Het zal vast de avatar van Joep zijn, die de doorslag gaf  :-D  Die is niet dom  :wink:

Hoe doe je dat dan met de 2 volume regelaars. Op zo'n manier is er bijna geen fatsoenlijk surround geluid van te maken. Zet je de boel harder of zachter en de hele balans is weg. Dat is al vaak zo geprobeerd maar elke keer keert men daar snel weer van terug.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

pollyxx40

#25
Citaat van: WimPeu op september 26, 2012, 17:58:23
Hoe doe je dat dan met de 2 volume regelaars. Op zo'n manier is er bijna geen fatsoenlijk surround geluid van te maken. Zet je de boel harder of zachter en de hele balans is weg. Dat is al vaak zo geprobeerd maar elke keer keert men daar snel weer van terug.

Bij HT heb ik de VV niet aan.
De SR is dan de VV (voor het front gedeelte dan he) met de aangesloten speakers en gebruikt de SR de Front-pre-out naar EV met "Hoofd-speakers"

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

pollyxx40


@ Joep, Ik realiseer me dat m'n opmerking misschien wel helemaal niet grappig is.  redface
Voor hetzelfde geld ie het een recente foto van je en steek ik de draak ermee, met m'n vergelijking



Einstein (alleen haar wat langer)

Mocht je je beledigd voelen.... was zeker niet de bedoeling.  :angel:

Is het trouwens een foto van jezelf of euh....... sla ik nu een flater omdat het een mega bekende HIFI man is?
Of beide opties?  whahaha   HLP

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

joep

Einstein? Wie is dat nu weer?



Hier een foto van mij met mijn vriend Lou.

Niber

#28
Je slaat wel een klein beetje een flater... :wink:

Dat is de man achter deze briljante hoes (welke weer in verbinding staat met die knaap die bij hem op de door Joep geplaatste foto staat):



En met een beetje begrijpend lezen weet je nu wie het is.  :-D


Maar...het is je vergeven.
Wat een prachtige set zeg!!  notworthy
Heb je nog flink geluisterd of "gewoon" blind gekocht?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

pollyxx40

 redface redface redface Ik geef toe. Ik ben een cultuurbarbaar.  redface redface redface
Ken je klassiekers wordt er dan geroepen. pfff  violent1 dit maak ik nooit meer goed. frusty

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration