De Set van Polly

Gestart door pollyxx40, september 25, 2012, 19:31:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep



Know your classics Polly.


Janver

Dat is wel een hele brute set. Best of both worlds!

Veel plezier ermee!
Hier kan uw reclame staan!

QuattroNL

Potverdrie, hele gave set hoor!
Kom ik aan met m'n 13 jaar oude SR en 2e hands PM15S2  :-D

Maar je ruimte is te klein zeg je? Wat is te klein, of geef 's een plattegrond oid.
En heb je dan automatisch een akoestiek probleem of valt het nog mee?
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

xander32

Prachtige Marantz componenten :yes:, de PP speakers zijn mij grotendeels onbekend.

pollyxx40

Citaat van: QuattroNL op september 26, 2012, 21:55:27
Potverdrie, hele gave set hoor!
Kom ik aan met m'n 13 jaar oude SR en 2e hands PM15S2  :-D

Maar je ruimte is te klein zeg je? Wat is te klein, of geef 's een plattegrond oid.
En heb je dan automatisch een akoestiek probleem of valt het nog mee?
Dank je.
13 jaar oud of niet, je zult er waarschijnlijk net zo veel plezier mee hebben.  HB

5 bij 5 en hoogte ongeveer 2,4

Kan het nu, met mijn ervaringen, moeilijk uitleggen. Je merkt dat, zeker als ik m iets harder zet, de kamer het geluid beperkt.
Geeft tot nu toe niets. Ik merk wel dat de behoefte sneller toeneemt om het huis om te gooien.   :-P

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

pollyxx40

Citaat van: xander32 op september 27, 2012, 07:46:45
Prachtige Marantz componenten :yes:, de PP speakers zijn mij grotendeels onbekend.
Voor de meeste zijn de PP onbekend. Alleen van lezen.....zijn er een aantal.
Ik zeg, ze zijn apart.
Ik zie weinig meningen erover die half zijn. Je houdt ervan of niet...
Ligt ook aan wat voor muziek je vaak luisterd en of je een box wilt die kleurt of niet.
Och... daar kun je behoorlijk wat forum pagina's mee vullen.
Ik vind ze met name super bij klassiek en stemmen.
Tot nu toe is mijn ervaring dat de box laat horen wat er van de bron af komt.
Voor popmuziek zou je misschien een "vetter" laag willen hebben. Of het zo op de cd staat..?..?...?. hahaha een ander topic maar?  :wink:

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

xander32

Citaat van: pollyxx40 op september 27, 2012, 09:50:08
Voor de meeste zijn de PP onbekend. Alleen van lezen.....zijn er een aantal.
Ik zeg, ze zijn apart.
Ik zie weinig meningen erover die half zijn. Je houdt ervan of niet...
Ligt ook aan wat voor muziek je vaak luisterd en of je een box wilt die kleurt of niet.
Och... daar kun je behoorlijk wat forum pagina's mee vullen.
Ik vind ze met name super bij klassiek en stemmen.
Tot nu toe is mijn ervaring dat de box laat horen wat er van de bron af komt.
Voor popmuziek zou je misschien een "vetter" laag willen hebben. Of het zo op de cd staat..?..?...?. hahaha een ander topic maar?  :wink:
Als jij er zelf maar happy mee bent is het goed toch :yes:.

JohnWx

#37
Dat is het enige wat telt en wat andere zeggen "leuk" maar lekker belangrijk, net zoals veel van mijn reply's  shutup


en altijd opgevoed dat het niks was en toen speelde meer dingen mee midden jaren 80 zoals geen tussen handel etc. prijzen die betaalbaar waren en als ik het erover heb gaat het daarover en over een paar nieuwe opstarten met de firma

doet een firma die ik top vind zeg ik weer kijk is doorzetter en bij PP zeg ik "niet zuiver" wat natuurlijk niet fair is nu ik erover nadenk

en laten we eerlijk zijn veel mensen zijn enthousiast en om nou te zeggen dat ze heel vaak voorbij komen op MP  :no:

Dus PP   hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

 :angel: Tevredenheid is niet te koop, dat ben je (of niet). :angel:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

erikd

Usher MD2 DMD
Marantz pm 11s2
Marantz na 7004
Marantz sa 8003
Audioquest jaguar en king cobra interlinks
Twisted Pair Design Ascent

pollyxx40

!!!!!!!  Mooohhhaaaa !!  HB hello

Ben er super blij mee. Net even wezen luisteren.

Wohaaa zit ik te janken om de luisterruimte..... pfffff zet dan ook goeie cd's op zoals net.

Hiiihaaa kan dit beter? Mooier? Eeeecht niet!

Mmm...... sry ben even onbeschaamd m'n eigen set de hemel in te prijzen.

Wel is duidelijk dat ik er blij mee ben  :-D

Moest t ff kwijt.

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

xander32

Citaat van: pollyxx40 op september 29, 2012, 19:21:14
!!!!!!!  Mooohhhaaaa !!  HB hello

Ben er super blij mee. Net even wezen luisteren.

Wohaaa zit ik te janken om de luisterruimte..... pfffff zet dan ook goeie cd's op zoals net.

Hiiihaaa kan dit beter? Mooier? Eeeecht niet!

Mmm...... sry ben even onbeschaamd m'n eigen set de hemel in te prijzen.

Wel is duidelijk dat ik er blij mee ben  :-D

Moest t ff kwijt.

Patser!


Nee hoor; super dat je set zo tot z`n recht komt :yes:.

Marantz 81

Niet te hoog van de toren blazen he  clown1 nee veel beter wordt het denk niet meer  :-) 

Veel luistergenot  8-)

pollyxx40

Ach ja, je weet maar nooit.
Op het ogenblik weet ik niet beter. Ben alweer een beetje aan het relatieveren hoor  :wink:
Ik geniet van het moment.

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

Marantz 81

Relatieveren is niet nodig lijkt mij , maar gewoon genieten van zo,n prachtige set die voor een hoop mensen niet eens bereikbaar zal zijn  :wink: