Audio streamer/Multi media streamer

Gestart door KayaRahnee, augustus 18, 2012, 12:14:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Janver

Citaat van: WimPeu op oktober 28, 2012, 22:06:40
Een NAS is doorgaans ook niet stil. Wordt meestal dan ook in de meterkast oid geplaatst. .

Die van mij staat in de woonkamer. De nieuwe NAS is hoorbaar als het stil is(goed luisteren!). De oude was duidelijker te horen, maar stond in de kast(nieuwe past niet meer).

Hou rekening met minimaal 18 dB geluid afhankelijk van apparaat EN type harde schijven.
Hier kan uw reclame staan!

xander32

Citaat van: Janver op oktober 28, 2012, 22:22:35
Die van mij staat in de woonkamer. De nieuwe NAS is hoorbaar als het stil is(goed luisteren!). De oude was duidelijker te horen, maar stond in de kast(nieuwe past niet meer).

Hou rekening met minimaal 18 dB geluid afhankelijk van apparaat EN type harde schijven.
Die krakende zak chips is meer aanwezig, maar ik zeg er maar niets van zolang ik er met m`n beugelfles naastzit  :-D.

KayaRahnee

Citaat van: xander32 op oktober 29, 2012, 10:13:14
Die krakende zak chips is meer aanwezig, maar ik zeg er maar niets van zolang ik er met m`n beugelfles naastzit  :-D.

En het "gesuts" aan die beugelfles dat hoor je dan zelf allang niet meer zeker  :-).........hik.  puke
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

xander32

Citaat van: KayaRahnee op oktober 29, 2012, 11:30:29
En het "gesuts" aan die beugelfles dat hoor je dan zelf allang niet meer zeker  :-).........hik.  puke
:wink:

Sebastiaan88

Citaat van: Tuinpad op oktober 27, 2012, 20:07:10
Zelf heb ik de Synology 209 ll, Zeer goede software ondersteuning en helpdesk.
Handig voor je pc's back up, films en muziek streaming.
Als je dit een keer gewend bent wil je niets anders meer :-)

Amen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Marantz 4300 die nog gereviseerd moet worden. Pioneer VSX-921-k + HKTS 11bq
Mercedes-Benz 300D 1982

Cornelis1921

Citaat van: Audiotic op oktober 01, 2012, 20:17:46
Het is makkelijker dan het zo lijkt hoor. Gewoon aan beginnen, 't is net fietsen :-)
Als fietser ben ik al en nu nog steeds een gevaar op de weg. clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Audiotic

Citaat van: WimPeu op oktober 28, 2012, 22:06:40
Een NAS is doorgaans ook niet stil. Wordt meestal dan ook in de meterkast oid geplaatst. .
... Of in de schuur! Maakt immers niet uit.
Wel backups maken, off-site!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op november 04, 2012, 08:59:29
... Of in de schuur! Maakt immers niet uit.
Wel backups maken, off-site!

Schuur oeps was vannacht nachtvorst wel even bubbelfolie erom heen doen net als de rozenstruik  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Het houdt zichzelf warm... Zal wel een lieve duit stroom kosten dus. In de kast waarin het staat is het nu 27°C, in de schuur 10°. In de zomer is er een kleine ventilator die aan staat, anders wordt het > 40°.

:-)
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op november 04, 2012, 11:05:50
Het houdt zichzelf warm... Zal wel een lieve duit stroom kosten dus. In de kast waarin het staat is het nu 27°C, in de schuur 10°. In de zomer is er een kleine ventilator die aan staat, anders wordt het > 40°.

:-)

oke straks is koud ook killer in klank  :wink: en in de zomer meer buizen  HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op november 04, 2012, 12:07:04
We gaan het horen!

maar ook meetbaar onderbouwbaar liefts alles in excel en powerpoint  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Citaat van: John Wx op november 04, 2012, 12:45:30
maar ook meetbaar onderbouwbaar liefts alles in excel en powerpoint  :lol:
Hier in huis geen Microsoft shit. Wil je niet vloeken!

:-)
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Zodra ik Excel of PP ofzo opstart op mijn werkcomputer gaat mijn TV groen en geel schijnen!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op november 04, 2012, 12:55:21
Hier in huis geen Microsoft shit. Wil je niet vloeken!

:-)

Nou heeft het meest betekend voor de computerwereld mijn vriend "billie gates"
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.