Audio streamer/Multi media streamer

Gestart door KayaRahnee, augustus 18, 2012, 12:14:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Als jullie nu een betaalbare video/audio streamer zouden kopen, welke wordt dat dan en waarom?
Wil eigenlijk dat lijk van mij vervangen, zeker aangezien die geen hdmi heeft en mijn tv zo wel. HD is dan wel fijn  :yes:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Faxe

Citaat van: Maurice op november 04, 2012, 15:15:11
Als jullie nu een betaalbare video/audio streamer zouden kopen, welke wordt dat dan en waarom?
Wil eigenlijk dat lijk van mij vervangen, zeker aangezien die geen hdmi heeft en mijn tv zo wel. HD is dan wel fijn  :yes:

Zit met dezelfde vraag. Denk er over om een Dune HD TV 101 te kopen. Die kan volgens mij alles waar ik naar op zoek ben, is niet al te duur en Dune maakt volgens mij goede apparaten.

rexp

Ik denk aan de WD TV, Apple TV of Airport Express, Squeezebox. De eerste vanwege prijs, die laatste vooral omdat ik toch merendeels muziek zal draaien.

Tuinpad

Zelf wacht ik op de nieuwe generatie media spelers van Dune.
En wel de HD Dune max 3D, Deze komt uit in het 1e kwartaal 2013.
Samen met een reeks nieuwe modellen uit deze lijn.

Maurice

De popcorn hour c400 lijkt ook wel interessant

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Janver

Ik heb al een tijdje een Dune Smart B1 en dat werkt erg lekker. Goede degelijke streamer zonder opsmuk waarbij ook nog steeds een BD of DVD gespeeld kan worden!
Hier kan uw reclame staan!

QuattroNL

Citaat van: Tuinpad op november 04, 2012, 15:59:36
Zelf wacht ik op de nieuwe generatie media spelers van Dune.
En wel de HD Dune max 3D, Deze komt uit in het 1e kwartaal 2013.
Samen met een reeks nieuwe modellen uit deze lijn.
Da's goed om te horen, hier wacht ik eigenlijk ook op.
Ben wel benieuwd waarmee ze gaan komen. HDI schijnt niet meer wat het geweest is...

Zoek iets als een Dune B1, kan ik mijn Oppo wegdoen (gebruik zijn kwaliteiten niet echt en da's zonde).
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Sebastiaan88

Ja die nieuwe dune gaat vet worden :))) ben nu al heel erg tevreden over hun serie


Sent from my iPhone using Tapatalk
Marantz 4300 die nog gereviseerd moet worden. Pioneer VSX-921-k + HKTS 11bq
Mercedes-Benz 300D 1982

KayaRahnee

Als bediening voor de Sqeezebox Touch word de iPod Touch als prettig ervaren, aan welke eisen moet zo'n iPod voldoen? M.a.w. kan elke generatie iPod dit of is dit pas mogelijk geworden vanaf een bepaalde generatie?
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

xander32

Citaat van: KayaRahnee op november 08, 2012, 20:42:21
Als bediening voor de Sqeezebox Touch word de iPod Touch als prettig ervaren, aan welke eisen moet zo'n iPod voldoen? M.a.w. kan elke generatie iPod dit of is dit pas mogelijk geworden vanaf een bepaalde generatie?
Ik schat in dat een IPod Touch er eigenlijk te klein voor is, of je moet een pennetje gebruiken. Ik heb geen extreem dikke vingers maar vind het met een IPad soms al behelpen ...

KayaRahnee

Citaat van: xander32 op november 08, 2012, 20:54:20
Ik schat in dat een IPod Touch er eigenlijk te klein voor is, of je moet een pennetje gebruiken. Ik heb geen extreem dikke vingers maar vind het met een IPad soms al behelpen ...

Had mijne bril misschien niet altijd aan maar toch meermaals gelezen dat menigeen de SBT met een iP o d bedient.....dacht ik toch.....
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

xander32

Citaat van: KayaRahnee op november 08, 2012, 21:02:25
Had mijne bril misschien niet altijd aan maar toch meermaals gelezen dat menigeen de SBT met een iP o d bedient.....dacht ik toch.....
Het kan technisch gezien prima hoor, maar of het comfortabel werkt is weer wat anders ...

KayaRahnee

Citaat van: xander32 op november 08, 2012, 21:06:29
Het kan technisch gezien prima hoor, maar of het comfortabel werkt is weer wat anders ...

Ik heb altijd gedacht dat een iPod ongeveer een even groot scherm had dan een iPhone.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

WimPeu

Kan prima hoor. Heb ook een I Pad maar vind dat nog al lomp voor dit soort zaken. Op een touch gaat het super..
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES