PM KI-Pearl

Gestart door kdt, augustus 05, 2012, 18:57:55

Vorige topic - Volgende topic

Paul

Wist niet dat weerstanden ook in een pro uitvoering verkrijgbaar waren, weer wat geleerd.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Marvin !!!

Heb je nog een plaatje van de filters die in jouw Tannoy's zitten ?
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

TurboMarco

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

WimPeu

Zal allemaal wel....maar het blijft een prachtige versterker.....die KI Pearl... :wink:   8-)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Filter Tannoy ? dan heb ik audiofielen veiligheids sloten die lijken er verdomd veel op  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: WimPeu op november 15, 2012, 18:09:59
Zal allemaal wel....maar het blijft een prachtige versterker.....die KI Pearl... :wink:   8-)

Zelf ik kan er niks tegen in brengen, behalve dat de aantallen niet meer kloppen 500 stuks wereld wijd mmmmmmmmmm die zijn NL al verkocht  :wink:

tis mooier dan zo receivertje van BOnkyo  :-P

ik heb maar een kleintje 2 x30 watt  :oops:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Het ziet er ongetwijfelt mooi uit  :yes: ,maar de argumentatie waardoor deze totaal anders zou klinken dan de lite versie is totaal onzinnig .

Als er mensen zijn die iets helemaal geweldig vinden en van daar uit tot de conclusie komen dat het allemaal veel schoner,luchtiger ,en met meer zwart tussen de noten klinkt is dat naar mijn mening ok .

Probeert men zonder enige technische kennis het op een technisch vlak te onderbouwen dan zet ik daar vraagtekens bij ,als er dan vervolgens antwoorden gegeven worden in de vorm van ik denk en/of ik geloof ,want een paar anderen die ook het zelfde geloven en horen wat vervolgens als een feit gepresenteert word dan kan ik het niet laten om daar tegenin te gaan .

5.1.4

Philips 75PUS8303

WimPeu

Ach al die argumentaie's ken ik inmiddels wel. Hifi aankopen gaan vaker met het hart dan met het hoofd...
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: Marco op november 15, 2012, 18:25:38
Het ziet er ongetwijfelt mooi uit  :yes: ,maar de argumentatie waardoor deze totaal anders zou klinken dan de lite versie is totaal onzinnig .

Als er mensen zijn die iets helemaal geweldig vinden en van daar uit tot de conclusie komen dat het allemaal veel schoner,luchtiger ,en met meer zwart tussen de noten klinkt is dat naar mijn mening ok .

Probeert men zonder enige technische kennis het op een technisch vlak te onderbouwen dan zet ik daar vraagtekens bij ,als er dan vervolgens antwoorden gegeven worden in de vorm van ik denk en/of ik geloof ,want een paar anderen die ook het zelfde geloven en horen wat vervolgens als een feit gepresenteert word dan kan ik het niet laten om daar tegenin te gaan .

Waarom kan jij het in een posting waar ik jaren over doe in beetje bij beetje  HLP :-D

Marvin

Citaat van: Marco op november 15, 2012, 17:28:40
Marvin !!!

Heb je nog een plaatje van de filters die in jouw Tannoy's zitten ?

Vast wel, ander maak ik er vanavond wel één.
Wees gewaarschuwd, veel simpeler kan het geloof ik niet.

TurboMarco

Klopt Wim  :yes:

Maar stel dat bv Arjan zijn luidsprekers wil modificeren/herontwerpen en een fantast komt met de suggestie om weerstanden ,C's ....und so weiter die cyrogeen behandeld zijn en daardoor veel beter klinken dan gewone onderdelen ,maar door het audiofiele proces zijn deze dan wel 10x duurder ......en dat hoor je ,de audiofiele luisteraars die zelf niet in staat zijn om een soldeerbout te bedienen menen dan wel dat het beter is  :-o

Mag ik daar een missie van maken om mensen daar tegen te beschermen ??

5.1.4

Philips 75PUS8303

TurboMarco

@ John,
Het floept er bij mij gewoon zo uit  HLP

@ Marvin,
Simpel?? ,dus met zo min mogelijk storende factoren in de signaalweg ......eigenlijk heel audiofiel  :-D

5.1.4

Philips 75PUS8303

Marvin

Oh sorry, zei ik echt 'simpel'...?
Bedoelde natuurlijk zwaar doordachte 'less is more' filosofie....  clown1

Photobucket loopt een beetje vast op m'n werk, maar ik ben bezig. :-)

WimPeu

Nou kom maar oop met deze (ietwat off topic) high end details... :-P

Marvin

Sorry, Photobucket is hier nooit echt snel geweest.
Met al die foto's en filmpjes die ik er op zet wordt het er ook niet beter op.  clown1