De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

Maus

Zoals de rest van de set ook. Klinkt nergens naar joh, heeft maar 100watt en geen basboest! knop.  :wink:

Paul

Citaat van: Maus op december 05, 2012, 17:18:06
Zoals de rest van de set ook. Klinkt nergens naar joh, heeft maar 100watt en geen basboest! knop.  :wink:
Jouw ding jij bent er blij mee en dat zou ik ook zijn.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maus

Elke dag weer een genot om de set aan te zetten.

Zoldar

hebben we eigenlijk al een vintage kwijl draad?
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

bas focal marantz

Citaat van: Maus op december 05, 2012, 16:38:23
Ik heb ook de 'dikste' uit de jaren 80 nog, en uit eind 70.

AM-U61

AM 2950

De U61 ooit gratis via MP bemachtigd, maar heeft niet lang gespeeld voor de eindtrap eruit vloog.
De 2950 via MP gekocht maar optisch en technisch in slechte staat. Mist de pootjes... Is schoongemaakt met diesel dus erg ranzig.
Die 2950 is een mooi bakkie , zie je niet zo vaak , de 2800 daarin tegen zie je nog wel voorbij komen en die is ook best mooi .

Maus

Mijn buurvrouw had altijd een 2950 en toen vond ik het al een pracht ding!

Maus

Ik heb van iemand een JJ4000 platendraaiert gekregen, maar die jengelt als de neten... Iets zegt me dat de servosturing stuk is  :-o :-(

Zit geen snaar in volgens mij...

Maus

Hij doet het al.. Helemaal vanzelf.

Whisper.nl

Citaat van: Maus op december 25, 2012, 15:12:07
Hij doet het al.. Helemaal vanzelf.

Ie moest natuurlijk nog even wakker worden. HLP

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Maus

Staat al jaren stil misschien, kwam met een opruiming teboven.
Overigens gekregen bij de autogarage, alsof ze me kennen! ;)

Maus

Omdat ie in de weg stond, heb ik een zelfbouw buizenversterkertje op de plek van de 170DC gezet. Gewoon 's kijken of hij nog werkt. En hij werkt!  :-D

4xEL84.

En voor de oplettende: De 170DC staat nu dus niet in de set en in de weg :o

Maus

Ik heb een setje Driade 75 speakers overgenomen voor een klein prijsje, omdat 1 tweeter stuk is.
Nu speelt er dus 1 met de PM80SE eraan. Wat een superspeaker!

Nu nog 1 of 2 andere tweeters  :evil:

Maus

Ik ben weer naar boven verhuist en daar staat de 170DC met Castle Chester speakers.
Het viel me de afgelopen dagen al op dat er een kraakje over oversturing hoorbaar was. Vandaag heb ik de 170 direct op de interface van de PC aangesloten en het kraakje blijft. Aangezien ik heel de avond beneden naar diezelfde interface heb zitten luisteren en niets gehoord heb, moet het haast wel in de Marantz of in de speakers zitten :oops: :-(

JohnWx

Citaat van: Maus op januari 09, 2013, 23:42:47
Ik ben weer naar boven verhuist en daar staat de 170DC met Castle Chester speakers.
Het viel me de afgelopen dagen al op dat er een kraakje over oversturing hoorbaar was. Vandaag heb ik de 170 direct op de interface van de PC aangesloten en het kraakje blijft. Aangezien ik heel de avond beneden naar diezelfde interface heb zitten luisteren en niets gehoord heb, moet het haast wel in de Marantz of in de speakers zitten :oops: :-(

zie je wel hij is niet goed  :-P

hoop dat het kleinigheidje is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Maus

Citaat van: John Wx op januari 10, 2013, 00:05:14
zie je wel hij is niet goed  :-P

Jij...JIJ.... :evil: :wink:

Ik moet nog eens op m'n gemak uitvinden waar het in zit.
Inmiddels luister ik weer beneden naar die interface, aan de PM80SE en één Driade.