Ik ben door de fotomappen aan het bladeren op zoek naar Marantz spul, maar dat kennen jullie natuurlijk al dus ik laat ook wat ander spul zien.
Van links naar rechts; Kijk er niet overheen, het lijken kleerkasten en dat formaat hebben ze ook. Ouwe Altec Lansing A7's. Gered van de schroot, inmiddels opgeknapt en van nieuwe hoog-drivers en filters voorzien.
Daarnaast: Castle Chester speakers. Ik ben overtuigd van het kunnen van dit merk, door een setje bookshelfs die ik op de rommelmarkt(!) vond voor 5(!) euro. Ik heb na een half jaartje deze grote set gekocht. Bevalt ook wel, maar niet vergelijkbaar met de kleintjes. Die doen het veel beter in een kleinere ruimte.
De set van boven naar beneden: Pioneer T110 bandrecordertje, Rotel 970nogwat CD speler(kringloop, 5 euro), Proton AP-2000II Pré, Sony hmmhmmnogwat CD/DVD/SACD alleslezer, in het rekje: Proton 1200 amp, en onder het rekje een Phonic EQ die ik van een collega kreeg. Hij staat daar alleen maar om even niet in de weg te staan.
Dit is de '2e' set. Ik woon nog bij m'n ouders, en op de slaapkamer passen die speakers niet. Als u begrijpt wat ik bedoel
De marantz welke ik laatst verkocht heb wegens geldgebrek:
Andere marantz, verkocht omdat ie niet compleet is.