Citaat van: cz79 op augustus 25, 2012, 20:16:54
Er is zeker net zo veel gepraat als dat er muziek is geluisterd, maar een hele geslaagde dag.
Whisper was vandaag de rustige gast en de rest was eigenlijk continue met elkaar in gesprek, helemaal 'leuk' om te zien dat Wimpeu en Renes59 met elkaar zaten te praten terwijl Whisper er tussen in zat en probeerde nog iets van de muziek te volgen
mmm je vergeet een serieus onderdeel , het Groningse dialect waar ze mee begonnen.
Rene was zo aardig om zo af en toe een toelichting te geven in ABN.
Ben niet verlegen dus ik heb de heren zo af toe even aangegeven dat ze enz enz.
Ik sluit me aan bij je woorden CZ79 het was weer een leuke luisterdag geworden.
De muzikale smaken liepen ver uit een ( ik ben me ervan bewust dat ik wel een hele aparte smaak heb)
maar dat maakte de dag er niet minder leuk om.
Terug naar de muziek en de set. Waar we voor kwamen - Wim / The Pioneer / Rene en ik was natuurlijk de Avalon. Ik had alleen maar plaatjes gezien en berichten gelezen over deze speaker.
In het echt is het een plaatje om te zien. Begrijp dat de speaker een afwijkende kleur heeft t.o.v. het origineel.
Strak zilver en mooi bijpassend bij het nieuwe meubel.
Het geluid wat eruit komt in combi met de set is erg mooi. De sound wordt breed neergezet.
Er wordt een detail weergegeven waarbij ik, bij de mij bekende cd's, toch keer op keer verrast opkeek bij de geluiden die ik (nog) niet kende. Bij regelmaat zie (hoor) je de muzikant recht voor je staan en kunt je de spelers in de ruimte aanwijzen.
Ik vergeet een deel. Oliver Santi & Friends de cd Tai Chi. Liedje drie.
Terwijl onze Groningers driftig in gesprek waren voelde ik mezelf verdwijnen in de muziek.
Ik voelde me een onderdeel ervan. Heel apart dat je zo mooi betrokken werd bij de muziek zodat alles verdween.
Er was geen set meer, geen boxen slechts de sound van de muziek.
Ik heb weer genoten, voor herhaling vatbaar, en deze sessie zal me bij blijven.
CZ79 dank voor je gastvrijheid en heerlijk verpozen.
Groet Whisper