M&G CZ79 deel II - 25 augustus

Gestart door cz79, juli 08, 2012, 21:06:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cz79

Ja ook, Accuphase maakt ook wel aardige spelers :-D

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

... zo te lezen wederom een geslaagde M&G, die blijven leuk :yes:.
Al stel ik die momenteel nog ff uit tot de "mindere maanden" van `t jaar.

cz79

#123
Als je uitgaat van het weer was het gisteren zeker een mindere dag (althans hier wel).
Was erg gezellig en onze plannen gaan ook nog steeds door, ik zal eens met Mamalou gaan overleggen wanneer we richting Tiel gaan

xander32

Citaat van: cz79 op augustus 26, 2012, 13:32:04
Als je uitgaat van het weer waas het gisteren zeker een mindere dag (althans hier wel).
Was erg gezellig en onze plannen gaan ook nog steeds door, ik zal eens met Mamalou gaan overleggen wanneer we richting Tiel gaan
Gisteren idd. prima weer voor een M&G, wij zaten er zo bij  HLP ...

cz79

Regen en af en toe een zonnetje, maar tijdens de rookpauzes zijn we droog gebleven :evil:


Marantz 81

Citaat van: cz79 op augustus 26, 2012, 00:05:01
Je bent van harte uitgenodigd om eens aan te komen voor een luistersessie.
Lo heeft ook een prachtige set staan, vooral de versterker vindt ik erg mooi. notworthy

Stuur je binnenkort wel een PM  byebye

WimPeu

Zo, beetje laat maar toch ook nog even van mij een verslagje van de M&G bij Chris afgelopen zaterdag.  Samen met mijn bijna vaste partner in hifi crimes Ronald zijn we op bezoek gegaan bij Chris. Ik wou al eerder eens komen om zijn PMC speakers te beluisteren. Dat is er dus niet meer van gekomen maar de Avalon's kende ik ook nog niet dus alle reden om alsnog naar Almere af te zakken.

Bij binnenkomst zaten Rene en Hans al op de bank van (hoe kan het ook anders met René er bij) blues te genieten. Zelf heb ik eerst even al het mooie speelgoed van Chris van dichtbij bekeken. Moet zeggen dat het er prachtig bijstaat. Zeker in zijn nieuwe meubel . Strak plaatje notworthy. Daarna op de bank naast Hans een plekje gevonden en ook ik was klaar om me eens lekker te laten verassen door zowel installatie als nieuwe muziek. De muziek smaak van ons ieder was duidelijk anders. Chris is nogal van de Jazz, Rene natuurlijk de Blues, Hans klassiek en wereld muziek, Ronald van akoestische en toch ook veel audiofiele muziek en ik van de rock . Toch had ik een verzamel CD gemaakt die erg afwisselend was. Alleen Kraak & Smaak werd niet zo gewaardeerd geloof ik.

De set van Chris klink erg evenwichtig en is eigenlijk een alleskunner. De zaak is prima in balans en vooral met stemmen waren de Avalon's  zeer natuurgetrouw. Je kunt er volgens mij uren achtereen naar luisteren zonder dat het gaat vermoeien. Ondanks de vele muziek die de revue passeerde hebben we ook heel veel (misschien soms te veel...sorry Hans)  gekletst. Pilsje erbij...helemaal top. Grappig dat bij tijd en wijle de voertaal Gronings was...Hans kreeg het dan ook niet allemaal even goed mee. Kortom een zeer geslaagde dag en ik vond het top om weer een paar nieuwe gezichten gezien te hebben. Rene en Ronald kende ik al.

Chris (en Wendy ook natuurlijk) super bedankt voor jullie gastvrijheid...ik voelde me meteen thuis en dat is altijd een goed teken.  :yes:  hello Ook Hans, Rene en Ronald bedankt voor het fijne gezelschap en Ronald ook voor bewezen chauffeurs diensten... notworthy  Blij dat de poor man's VW heel bleef... clown1

Tot een volgende M&G.
byebye
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

#128
Dat de voertaal bij tijd en wijle Drents/Gronings was vond ik ook wel speciaal, wereldburgers. Ik zal voort maken met mijn zolder kan ik daar een M&G houden.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

cz79

Leuk verslag Wim, was ook echt een gezellige dag.
Lekker pilsje erbij en muziek luisteren en het hebben over de hobby  :yes:

WimPeu

Citaat van: renes59 op augustus 27, 2012, 21:11:19
Dat de voertaal bij tijd en wijle Drents/Gronings was vond ik ook wel speciaal, wereldburgers. Ik zal voort maken met mijn zolder kan ik daar een M&G houden.

Ik schrijf me bij deze in.  :-D

Citaat van: cz79 op augustus 27, 2012, 21:14:55
Leuk verslag Wim, was ook echt een gezellige dag.
Lekker pilsje erbij en muziek luisteren en het hebben over de hobby  :yes:

Wat wil een mens nog meer?  notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Niber

Citaat van: renes59 op augustus 27, 2012, 21:11:19
Dat de voertaal bij tijd en wijle Drents/Gronings was vond ik ook wel speciaal, wereldburgers. Ik zal voort maken met mijn zolder kan ik daar een M&G houden.

Dat is toch heel normaal...?  pompom

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Whisper.nl

Leuk verhaal Wim,

Yep de ideale omstandigheden. Een mooise set, een biertje en passende muziek erbij.

Prettig genieten van onze hobby.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

#133
Dat is toch heel normaal...? 
Hier in huus wal, moar bie aander nie.
Dat de voertaal Drents/Gronings was is wel een teken dat we ons thuis voelden. :yes:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: renes59 op augustus 27, 2012, 21:36:48
Dat is toch heel normaal...? 
Hier in huus wal, moar bie aander nie.

zo lusten we er nog wel een paar:

在這裡,在家裡,而不是在另一個。


Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet