Je gaat voorbij aan het feit dat er vanaf dag 1 met stront gegooid wordt als je niet over de STS-Digital lijn loopt.
Dat iemand verschil hoort zal ik echt niet wakker van liggen, ongeacht de prijs die je ervoor betaald of er voor over denkt te hebben.
Allemaal fijn, wat dat betreft is het inderdaad een hobby.
Maar de polariserende toon tegenover menig audio vriendjes hier en elders slaat mank.
Dat ik 1 van de weinige ben hier die in staat is dat tussen de regels door op te pikken verbaasd me lichtelijk.
Dat over het lompe gedrag heen gelezen wordt snap ik ook niet.
Met de oren blijkbaar niets mis, nu de ogen en het begrijpend lezen nog.
Wij simpele arbeiders zitten op een forum, de elite waar Frits zich mee mengt niet. Die zijn rijker en veel slimmer, -en vertellen daarom hun bevindingen niet op een forum.
Waarom zou je, ook hier op het forum zitten enkel lozers.
Daarom zitten we op een forum, de lozers hangplek.
Als ik dan met iets begrijpbare woorden vertel wat ik van zo'n pleidooi vind dan ben ik de gebeten hond.
Geeft niet, wist in van te voren.
Ik beledig Frits inderdaad, wat het gros blijkbaar niet doorheeft is dat Frits dat continu doet. Maar dan wel tegen ons allen.
Iedereen met een andere gedachte is dom, iemand met een kleinere beurs is ook dom.
Ga lekker Filippo's sparen, past beter in je budget.
Laat de rich and the famous lekker met audio bezig zijn, die kunnen het namelijk wel betalen.
Maar ik zal proberen er niet meer op te reageren.
Frits heeft z'n lozer club weer terug,
-en ik ben een gezellig forum armer.....