Do cables sound? Can you find differences between CD-players? What about amps?

Gestart door jwx, mei 12, 2012, 11:22:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

 stupid @JohnWx, wat vind jij van deze mate van topickaping en -vervuiling? Not to mention my share.
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op mei 14, 2012, 23:19:43
stupid @JohnWx, wat vind jij van deze mate van topickaping en -vervuiling? Not to mention my share.
Groet, Cor.

Prima er worden naar mijn mening geen onwaarheden verkondigd en het is zeker geen vervuiling eerder een verschuiving
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: pameijer op mei 14, 2012, 22:35:04
De vraag "Do cables sound?" kan ik trouwens bevestigend beantwoorden. Ik heb zojuist alle kabels uit mijn installatie getrokken, maar het klonk niet meer zo. Een beetje 0-dimensionaal, simpel gezegd wat stilletjes. Er is dus wèl verschil  :yes:.

:-D

viceadmiraal61

Goh..we zijn er weer...wie is nu de bullebak?..........Ik heb niemand voor rotte vis uitgemaakt....Maar als je niet
denk/doet wat onze lieve Marvin vindt..kijk dan hoor je achter de viskraam...Heel apart hoe forum leden daar
nu op reageren..blijkbaar is het bekende verhaal over waslijn kabels erg gevoelig..en als je er een prijs aan verbind nog meer...zo hebben de waslijnkabels gebruikers mij er op het lowfi.nl er uit gegooid...
alleen maar om dat ik hun denkwijze niet ondersteun...de kabelgestapo ...nu lig ik er geen moment wakker
van .Ik heb genoeg mogelijkheden om te schrijven wat ik denk..sorry wat de high-end industie denk  neer te
zetten...Wat was het ook weer....aha  een audio hobby.

Maurice

Citaat van: Whisper.nl op mei 14, 2012, 21:48:05
Oke dat wist ik niet. dacht dat de TS dat bij elk topic kon.

Groet Whisper
Nope, kan alleen bij "te koop".
Reden is zoals cz79 aangeeft.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Heavy cloud no rain
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Ben al heel wat met kabels in de weer geweest. En ik hoor het verschil duidelijk. Dat wil niet zeggen dat ik daarmee iemand zou willen kleineren.
Nog vat ik de bewering van sommige op dat er geen verschil bestaat alsof zij beweren dat ik hier zou staan te liegen.

Je moet gewoon niet zo snel op je tenen getrapt zijn. Ieder mag hier zijn beschaafde mening geven.

Maurice

Citaat van: joep op mei 15, 2012, 14:33:34
Ben al heel wat met kabels in de weer geweest. En ik hoor het verschil duidelijk. Dat wil niet zeggen dat ik daarmee iemand zou willen kleineren.
Nog vat ik de bewering van sommige op dat er geen verschil bestaat alsof zij beweren dat ik hier zou staan te liegen.

Je moet gewoon niet zo snel op je tenen getrapt zijn. Ieder mag hier zijn beschaafde mening geven.
stupid

Helemaal raak Joep!

Overigens hoor ik ook verschil tussen kabels, maar niet zoveel dat ik er ook veel geld aan wil uitgeven. Met zelfbouw heb ik tot nu toe de "best bang for the buck" gekregen.
Overigens merk ik ook dat sommige setups minder gevoelig zijn voor kabelwisselingen dan andere setups. Heeft echter niets met prijs van de set te maken.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Citaat van: joep op mei 15, 2012, 14:33:34
Ben al heel wat met kabels in de weer geweest. En ik hoor het verschil duidelijk. Dat wil niet zeggen dat ik daarmee iemand zou willen kleineren.
Nog vat ik de bewering van sommige op dat er geen verschil bestaat alsof zij beweren dat ik hier zou staan te liegen.

Je moet gewoon niet zo snel op je tenen getrapt zijn. Ieder mag hier zijn beschaafde mening geven.

is de politiek niks voor je Joep je zou een groot leider kunnen zijn voor het land
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

en dan hebben we alleen nog maar de kabels behandeld de cd-spelers en versterkers komen nog  :angel:

en ik had het alleen maar als leesvoer neergezet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep



Citaat van: John Wx op mei 15, 2012, 14:37:57
is de politiek niks voor je Joep je zou een groot leider kunnen zijn voor het land

Weet ik, maar die gasten worden doorgaans doodgeschoten.

JohnWx

Citaat van: joep op mei 15, 2012, 14:39:19


Weet ik, maar die gasten worden doorgaans doodgeschoten.

vergeten sorry en hij komt binnenkort weer los
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Citaat van: joep op mei 15, 2012, 14:33:34
Ben al heel wat met kabels in de weer geweest. En ik hoor het verschil duidelijk. Dat wil niet zeggen dat ik daarmee iemand zou willen kleineren.
Nog vat ik de bewering van sommige op dat er geen verschil bestaat alsof zij beweren dat ik hier zou staan te liegen.

Je moet gewoon niet zo snel op je tenen getrapt zijn. Ieder mag hier zijn beschaafde mening geven.

+1  notworthy notworthy notworthy

Maurice

Inmiddels heeft het moderatorteam wat passende acties uitgezet naar individuen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude