In mijn CD 17KI is alleen een AC inlet geplaatst wat overigens wel netjes is gedaan. Dat heb ik ook nog wel eens anders gezien. Bij sommige exemplaren lukte dat kennelijk niet erg en is gelijk het mooie van de speler af. Of ik het hoor? Tja, natuurlijk, want er zit ook een duur netsnoer aan... En nu eerlijk? Het verschil is er maar is maar zeer klein. Ik heb nu zelf afgeschermde netvoedingskabels gemaakt, maar dat heb ik meer gedaan om andere apparatuur niet te storen daar ik een behoorlijk uitgebreide set-up heb. Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen grote verschillen horen in een stukje kabel van een meter terwijl verder het hele net bestaat uit gewoon koperdraad, nergens afgeschermd en een grondkabel van de leverancier die dat dan wel is, maar zeker geen storingsvrije spanning levert. Met netfilters kan er in combinatie best verbetering worden gehaald, maar ik sta er een beetje sceptisch tegen over. Verder heb ik in een CD 63 MKII wat loodbitumen aangebracht en die lijkt wat strakker te klinken in het laag, maar het is allemaal marginaal. Als een speler trilt door een uit balans zijnde disc, dan hou je dat niet tegen met loodbitumen en dus zal het loopwerk zelf uiteindelijk toch blijven trillen. Oké, je voorkomt wat trilling in de componenten, maar of dat nou zo veel verschil maakt vraag ik me af, daar elektronica ook in trilling wordt gebracht door de stroom die er door loopt, maar oké, ieder zijn meug.