Dynamic Experience 2 - Breaking Silence by STS-Digital

Gestart door cz79, april 10, 2012, 21:26:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Arden

Ook wij zijn net terug van de Munchen Fair, druk, drukker drukst... Dynamic Experience II is een regelrechte hit geworden, op de beurs volledig uitverkocht! En dat voor een introductie... We doen dus toch blijkbaar iets goed! De Big Boss himselve van PMC was er ook zó van onder de indruk, dat deze cd direct werd omgedoopt tot de ultieme test- en demo cd. Dat er nog wel wat uitkomt voor Fritz zal denk ook wel duidelijk zijn! Resume: Top-show, met een top introductie van een dito cd (en vergeet ook Groove Into Bits niet, een bijna even groot succes)!

Ik zie trouwens dat er hier het nodige is verwijderd? Ik heb er niets van meegekregen, maar mag ik nog wel vragen wat er aan de hand was?
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

Whisper.nl

Hoi Arden,

Leuk dat ie zo goed "aanslaat".

De mooiste vind ik de Groove into Bits omdat die muziek meer bij mijn smaak past.

By the way er waren een paar meningsverschilletjes die op een bepaald moment niet meer aansloten bij het topic van de TS.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Inderdaad erg leuk dat de CD zo'n denderend succes is, Peter Thomas (PMC) heeft duidelijk een erg goede smaak (en niet alleen qua luidsprekers  :kwijl: :angel:).

Ik vind Groove Into Bits ook net wat beter, maar goed allebei erg goed en heel erg anders, dus qua klank is het een beetje apples met peren vergelijken

Exxar


Arden

De muziek is inderdaad afhankelijk van smaak, de klank is inderdaad een ander verhaal. Groove Into Bits is volledig opgenomen van vinyl via de Strain Gauge. Dit van álle andere elementen afwijkende model heeft zo'n speciale klank (lees: vervormingsvrij zonder enig eigen of digitaal karakter -logisch voor een pick-up element-) dat dit een volledig eigen geluid opleverd welke met wat met niets te vergelijken valt. Op deze manier krijg je eigenlijk het beste van 2 werelden: een mix van analoog en digitaal. Het zal ook niet het laatste STS-product volgens dit principe zijn, er staat nog het nodige op stapel!
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

Marvin

#170
Nou, zet dan eens een fragment van een minuutje hier als primeur op het forum.
Gewoon een Flaccie van een minuut, ik ben wel benieuwd.   :-)

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject


JohnWx

Citaat van: Exxar op mei 08, 2012, 20:09:41
Ik vind het niet zo leuk :no: :no:

ik ook niet voor je maar op grooveshark staat misschien al wat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

Citaat van: Exxar op mei 08, 2012, 20:09:41
Ik vind het niet zo leuk :no: :no:

Ken ik alhoewel dit meevalt hoor. De Post vrienden zijn mijn Marantz AV-8003 "kwijt" geraakt. Nooit meer terug gezien..Kan me nog kapot ergeren als ik daar aan denk... violent1
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op mei 08, 2012, 20:56:21
Ken ik alhoewel dit meevalt hoor. De Post vrienden zijn mijn Marantz AV-8003 "kwijt" geraakt. Nooit meer terug gezien..Kan me nog kapot ergeren als ik daar aan denk... violent1

ja dat was me ook een verhaal ooit nog iets vergoed gehad ooit ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Pjotr27

Citaat van: marvin op mei 08, 2012, 18:20:18
Nou, zet dan eens een fragment van een minuutje hier als primeur op het forum.
Gewoon een Flaccie van een minuut, ik ben wel benieuwd.   :-)

Ga even naar de website van STS ( sts-digitalshop.nl) dan naar de cd groove into bits, en klik op het plaatje  :wink:

Marvin

Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik hoor niks.  :-o

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 09, 2012, 11:55:19
Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik hoor niks.  :-o

zo laag gaat het je voelt het alleen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Exxar

Ik denk dat er van de Groove into bits nog geen sample online staat. Enkel de albumhoes kun je zien.

Van Dynamic Experience 2 staat er wel een sample online.