Dynamic Experience 2 - Breaking Silence by STS-Digital

Gestart door cz79, april 10, 2012, 21:26:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Citaat van: thepioneer op mei 04, 2012, 08:56:16
Nog steeds niets ontvangen. Zelfs geen reactie op mijn mail aan sts. Zeer kwalijk vind ik

Hij zit in Muchen en ik denk dat de mail niet gelezen wordt momenteel...maar als ik verder had gelzen dan waren er al meer die dat hadden gemeld :-D

TurboMarco

Citaat van: cz79 op mei 03, 2012, 18:48:36
Postnl  puke waar je vroeger een dag nodig had om iets binnen te krijgen duurt het nu drie weken
Gelul !

Alles wat ik bestel heb ik binnen 3 dagen binnen ,uitgaand van een gemiddelde ....dus ook voor het weekend .

Het hangt er van af wanneer het bestelde opgestuurd word ,niet meer en minder .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Exxar

Citaat van: Marco op mei 04, 2012, 20:42:24
Gelolliestok !

Alles wat ik bestel heb ik binnen 3 dagen binnen ,uitgaand van een gemiddelde ....dus ook voor het weekend .

Het hangt er van af wanneer het bestelde opgestuurd word ,niet meer en minder .

Hoe komt het dan dat ik dan 7 WERKDAGEN heb moeten wachten om een cdtje te ontvangen dat met postnl verstuurd werd? Zelf beweren ze nogtans dat ze binnen 2 dagen naar België leveren.
En mijn bestelling bij STS is "verloren" geraakt van zodra het werd gesorteerd...

Niber

Ik snap het ook niet helemaal waarom het zo lang moet duren.
Ik heb de cd via de website de 25e (woensdag) besteld en had hem de 28e (zaterdag) binnen...

M.b.t. de cd "Dynamic Experience 2" zelf:
Aangezien ik al een poosje benieuwd was naar het kunnen van de STS-cd's op mijn setje nu maar een keer de stoute schoenen aangetrokken en deze cd besteld. Aangezien ik niet van de gelikte testmuziekjes ben leek me dit een mooie cd om dan aan te schaffen.

Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben wat deze cd allemaal laat horen.
Opname/mix is boven het gemiddelde wat ik in mijn cd-collectie heb (niet schrikbarend beter, maar dat kan natuurlijk aan de instap serie van mij liggen, maar toch "beter"). Je kan duidelijk horen dat hier mensen met verstand aan het werk zijn geweest.

De nummers vallen me enigzins tegen. Niet zo spannend als ik had gehoopt. Naar mijn idee nog echt uitgezocht op "het audiofiele karakter". Wat dat betreft een gemiste kans (mijn bescheiden mening).
Ook vind ik de mastering erg hard. En op een iets harder volume klinkt muziek vaak al wat beter...Misschien bewust gedaan of misschien een bedrog van mijn gehoororgaan welke wellicht denkt dat het wat harder is dan mijn gemiddelde collectie door de hogere kwaliteit.

Wat ik persoonlijk een enorme misser vind is het laatste nummer. Mooi dat het zo laag kan, puur omdat het kan. Maar dat dit risico's voor de luidsprekers heeft vind ik onacceptabel. Helemaal omdat dit van te voren bekend is en het zelfs aangegeven in het bijbehorende boekje staat. Doe dan een stapje minder en houdt het voor iedereen leuk.
Speciale cd's zijn er voor de "liefhebber" immers al genoeg...

Niet erg inhoudelijk over wat te horen is dus, maar dat laat ik liever aan de mensen over die dit ook echt kunnen.
Voor mij een geslaagd experiment met STS-digital. De cd zal zeker met regelmaat in de lade verdwijnen om een aantal nummer te luisteren.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

cz79

Citaat van: Marco op mei 04, 2012, 20:42:24
Gelolliestok !

Alles wat ik bestel heb ik binnen 3 dagen binnen ,uitgaand van een gemiddelde ....dus ook voor het weekend .

Het hangt er van af wanneer het bestelde opgestuurd word ,niet meer en minder .

Vandaar dat ze zoveel in het slechte nieuws zijn. nee hoor, ik stuur vandaag wat op en dat duurt gewoon drie dagen langer voordat het binnnen is bij diegene, tot een totaal van 5 dagen voor een gewone brief.
Ik post meer dan 5 dingen per week, en dit is nu al sinds post.nl aan de gang

TurboMarco

Citaat van: cz79 op mei 05, 2012, 08:04:52
Vandaar dat ze zoveel in het slechte nieuws zijn. nee hoor, ik stuur vandaag wat op en dat duurt gewoon drie dagen langer voordat het binnnen is bij diegene, tot een totaal van 5 dagen voor een gewone brief.
Ik post meer dan 5 dingen per week, en dit is nu al sinds post.nl aan de gang
Mensen die wat besteld hebben wachten weken ,jij hebt het over 5 dagen terwijl ik altijd het bestelde binnen 3 dagen in huis heb ,dan klopt het toch wat ik eerder gezegd heb dat het afhangt van diegene die het opstuurt .

Tracktrace geeft zowiezo duidelijkheid  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

thepioneer

Citaat van: Niber op mei 05, 2012, 01:43:38
Ik snap het ook niet helemaal waarom het zo lang moet duren.
Ik heb de cd via de website de 25e (woensdag) besteld en had hem de 28e (zaterdag) binnen...
Citeer



Ik heb hem de 24e besteld, vreemd
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

cz79

Citaat van: Marco op mei 05, 2012, 09:10:03
Mensen die wat besteld hebben wachten weken ,jij hebt het over 5 dagen terwijl ik altijd het bestelde binnen 3 dagen in huis heb ,dan klopt het toch wat ik eerder gezegd heb dat het afhangt van diegene die het opstuurt .

Tracktrace geeft zowiezo duidelijkheid  :wink:

Het gaat gewoon over briefpost (verzenden en ontvangen) in de meeste gevallen, dan heb je geen tracktrace, normaal gesproken duurde het zo'n twee dagen max en nu dus gewoon veel langer

bramdg

Hier besteld dacht dinsdag/woensdag ....Is op de post gegaan vrijdag/zaterdag omdat de lading cd's nog niet toegekomen was .....en dinsdag werd alles mooi geleverd  :-D en ik woon in België ......Dit is wel supersnel vroeger kon nederland > belgië wel een week duren.
Natuurlijk betaal ik wel 10 euro (9,... effectief) en is dan aangetekend maar zo ben ik zeker dat alles mooi toekomt .
Het is wel veel geld maar als je paar cd's besteld valt dat eigenlijk wel mee.

Normaal moet nederland > nederland toch op 1 a 2 dagen binnen zijn hé
Ik hoop hier aan ieder die hem nog niet heeft dat hij snel geleverd word  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Exxar

Citaat van: bramdg op mei 05, 2012, 10:22:41
Hier besteld dacht dinsdag/woensdag ....Is op de post gegaan vrijdag/zaterdag omdat de lading cd's nog niet toegekomen was .....en dinsdag werd alles mooi geleverd  :-D en ik woon in België ......Dit is wel supersnel vroeger kon nederland > belgië wel een week duren.
Natuurlijk betaal ik wel 10 euro (9,... effectief) en is dan aangetekend maar zo ben ik zeker dat alles mooi toekomt .
Het is wel veel geld maar als je paar cd's besteld valt dat eigenlijk wel mee.

Normaal moet nederland > nederland toch op 1 a 2 dagen binnen zijn hé
Ik hoop hier aan ieder die hem nog niet heeft dat hij snel geleverd word  :yes:

Bij mij aangetekend verstuurd op de 23ste, ik woon ook in België, en mijn pakje is verdwenen tijdens het sorteren...

bramdg

Citaat van: Exxar op mei 05, 2012, 10:49:37
Bij mij aangetekend verstuurd op de 23ste, ik woon ook in België, en mijn pakje is verdwenen tijdens het sorteren...

:| damn .........en zo aangetekend is dat ook niet verzekerd ? dat je de kost kan terug vorderen ?
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

WimPeu

Een liefhebber bij Post.nl:-D  Nee hoor geintje. De post is iig niet meer wat het was in 'the good ól days'.

notworthy


Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

bramdg

Bpost is ook  violent1 hoor hier ..... altijd te laat en duuuuuuuuuuuuuuuuuur
en dan zagen dat ze verlies maken en dat de mensen overstappen naar andere alternatieven voor pakettbezorging.
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

WimPeu

...en toch ga ik binnenkort de orginele CD beleven op de mooie set van Ronald. Mits hij hem binnen gaat krijgen natuurlijk. Ik hoef hemzelf niet maar dat ligt meer aan de muziek dan aan het feit dat ie door Fritz bewerkt is want dat kan ik op gezette tijden wel waarderen.

PS

Ik zal hem ook niet gaan kopiëren.... :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

#164
Topic opgeschoond en teruggeplaatst.
Nu alleen nog on-topic! Indien dit niet gebeurt wordt dit topic definitief verwijderd
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.