Dynamic Experience 2 - Breaking Silence by STS-Digital

Gestart door cz79, april 10, 2012, 21:26:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

jrm

nou, geef maar door...

Heb nog wel een aantal lp's

bramdg

En is te bestellen .........heb dit reeds gedaan  pompom

Nu wachten op de postman vanuit nederland  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Cornelis1921

 :yes: Bram, veel geduld en luisterplezier toegewenst. Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

bramdg

Citaat van: Cornelis1921 op april 18, 2012, 21:18:43
:yes: Bram, veel geduld en luisterplezier toegewenst. Gr. Cor.

thx ! ja vooral geduld want dingen die van bij jullie komen....dat kan echt wel lang duuuuuuuuuuuuuuren  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

viceadmiraal61


Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Morgen ga ik langs en zal mijn bevindingen posten, drie keer raden.....ik heb hem al beluisterd en daarom ga ik hem morgen halen maar ik zal evengoed nogmaals posten wat ik er van denk :-D

bramdg

Citaat van: cz79 op april 23, 2012, 22:09:49
Morgen ga ik langs en zal mijn bevindingen posten, drie keer raden.....ik heb hem al beluisterd en daarom ga ik hem morgen halen maar ik zal evengoed nogmaals posten wat ik er van denk :-D

Zal wel iets anders thuisklinken dan bij Fritz zeker hé :-) ..... hoe dan ook het zal zeker KLINKEN  :kwijl:

van zodra hij hier binnen is (paar daagjes i hope) zal ik hier ook men indrukken neerpennen :-)
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

cz79

Ja zeker, ik zou willen dat het bij mij thuis net zo goed klonk maar goed, ik ben zeer tevreden, amar morgen zal hij zeker wel weer even een demo geven hello pompom

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op april 23, 2012, 22:17:06
Ja zeker, ik zou willen dat het bij mij thuis net zo goed klonk maar goed, ik ben zeer tevreden, amar morgen zal hij zeker wel weer even een demo geven hello pompom
:roll: @cz, Fijne sessie toegewenst! Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79


viceadmiraal61

Het onderdelen magazijn van menig luidspreker merk ,zal het druk krijgen....na dat men de laatste track heeft
gedraaid van dynamic 2.....

cz79


Pjotr27

Citaat van: viceadmiraal61 op april 24, 2012, 07:09:23
Het onderdelen magazijn van menig luidspreker merk ,zal het druk krijgen....na dat men de laatste track heeft
gedraaid van dynamic 2.....

Goed voor de economische crisis, luidsprekers aanschaffen die wel de laatste track op een beetje niveau kunnen weergeven.... :-D

JohnWx

Staat het wel vermeld op de cd ivm gehoorbeschadiging of beschadiging van de apparatuur met normaal gebruik


Zal niet het eerste proces zijn van een cdtje
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject