Citaat van: WimPeu op april 24, 2012, 23:23:01
Gaat het nog steeds om hoe goed het klinkt iof gewoon de compressor limiter uit en laten knallen met alle risico's van dien? Dat de muziek van ondergeschikt belang is snap ik inmiddels wel. Weet wel dat op deel 1 een paar kallen bij Marcus Miller zaten die echt schadelijk voor je set zijn bij bepaald volume...wat is de lol dan nog?
Dat dit bedoeld is als een test cd om een set echt aan de tand te voelen? En dan eens een keer niet met van die zielloze tingel-tangel muziek? Dat is de lol er van, een dergelijke cd samenstellen die ook nog eens een keer pruimbaar is.
Vandaar ook dat ik je opmerking betreffende het ondergeschikte belang van de muziek niet snap, dat is namelijk de eerste vereiste, goede muziek die ook nog eens goed opgenomen/gemasterd is. Nog een stuk moeilijker als je denkt trouwens, ik wil dit experiment nog eens een keer met ''Killing In The Name Of'' aangaan, maar of Fritz dat gaat trekken...
Dat is ook gelijk het hekele punt, we hebben te maken met héél veel verschillende smaken. Dat gaat anders worden met Analog Experience, dat gaat per editie op genre worden samengesteld...
BTW, voor degenen die (op eigen risico!) nog eens echt willen proberen wat de set in het laag kan, ik heb hier nog een exemplaar van ''Slow Sci-Fi Bass'' liggen, ik wil Fritz wel eens vragen of hij daar iets mee kan voor de liefhebber? Eigenlijk meer bedoeld voor die car-hifi wedstrijden om je ramen eruit te blazen! Mijn set overleefde dit trouwens glansrijk (met een HELE boze buurman)!