Dynamic Experience 2 - Breaking Silence by STS-Digital

Gestart door cz79, april 10, 2012, 21:26:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Pjotr27

Citaat van: John Wx op april 24, 2012, 09:48:24
Staat het wel vermeld op de cd ivm gehoorbeschadiging of beschadiging van de apparatuur met normaal gebruik


Zal niet het eerste proces zijn van een cdtje

Nee staat keurig in het hoesje...
( net even gekeken voor je...)

JohnWx

Citaat van: Pjotr27 op april 24, 2012, 13:21:29
Nee staat keurig in het hoesje...
( net even gekeken voor je...)

Je zal net zien dat iemand met zijn Audiosonic set die cd heeft  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Pjotr27

Citaat van: John Wx op april 24, 2012, 13:31:42
Je zal net zien dat iemand met zijn Audiosonic set die cd heeft  :-D

Vanmorgen heeft Fritz een cd`tje afgegooid, vanavond zal ik het even op "niveau" gaan draaien.
De hele familie is toch niet thuis...
Kijken of mijn 30 cm unit`s er tegen kunnen... :-)

JohnWx

Citaat van: Pjotr27 op april 24, 2012, 17:07:54
Vanmorgen heeft Fritz een cd`tje afgegooid, vanavond zal ik het even op "niveau" gaan draaien.
De hele familie is toch niet thuis...
Kijken of mijn 30 cm unit`s er tegen kunnen... :-)
[/quote

die units wel maar de de omgeving ? even al het glas in een verhuis doos doen met kranten  8-)


turn on the Bass
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

bramdg

Hier vandaag ook veel lekkers toegekomen in een doosje van Nederland  pompom
Het echt beluisteren zal spijtig genoeg voor later zijn ...zoontje is ziek en wil hem straks niet echt wakker maken.
wel even snel Limit to you're love beluisterd (matig volume) en ja klinkt anders zoals cz79 het vermelde ....het blijft maar doordreunen en dreuntjes faden precies veel mooier uit.

het word smullen  :-D

Bedankt Fritz !

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Exxar

Ik heb de cd nog niet binnen. Hopelijk morgen. Ik ben uitermate benieuwd  :yes:

thepioneer

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Fritz zijn afspraak was vandaag verlaat dus ik heb hem ook nog niet, morgen weer een dag

thepioneer

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Pjotr27

Citaat van: cz79 op april 24, 2012, 22:13:33
Fritz zijn afspraak was vandaag verlaat dus ik heb hem ook nog niet, morgen weer een dag
Mijn schuld , op weg naar zijn afspraak moest hij eerst langs mij. De koffie was erg lekker hier blijkbaar....
Ik heb hem vanavond even helemaal afgespeeld, heel veel laag en mijn luidsprekers zijn nog heel....

WimPeu

Gaat het nog steeds om hoe goed het klinkt iof gewoon de compressor limiter uit en laten knallen met alle risico's van dien?  Dat de muziek van ondergeschikt belang is snap ik inmiddels wel. Weet wel dat op deel 1 een paar kallen bij Marcus Miller zaten die echt schadelijk voor je set zijn bij bepaald volume...wat is de lol dan nog?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Arden

Citaat van: WimPeu op april 24, 2012, 23:23:01
Gaat het nog steeds om hoe goed het klinkt iof gewoon de compressor limiter uit en laten knallen met alle risico's van dien?  Dat de muziek van ondergeschikt belang is snap ik inmiddels wel. Weet wel dat op deel 1 een paar kallen bij Marcus Miller zaten die echt schadelijk voor je set zijn bij bepaald volume...wat is de lol dan nog?

Dat dit bedoeld is als een test cd om een set echt aan de tand te voelen? En dan eens een keer niet met van die zielloze tingel-tangel muziek? Dat is de lol er van, een dergelijke cd samenstellen die ook nog eens een keer pruimbaar is.

Vandaar ook dat ik je opmerking betreffende het ondergeschikte belang van de muziek niet snap, dat is namelijk de eerste vereiste, goede muziek die ook nog eens goed opgenomen/gemasterd is. Nog een stuk moeilijker als je denkt trouwens, ik wil dit experiment nog eens een keer met ''Killing In The Name Of'' aangaan, maar of Fritz dat gaat trekken...

Dat is ook gelijk het hekele punt, we hebben te maken met héél veel verschillende smaken. Dat gaat anders worden met Analog Experience, dat gaat per editie op genre worden samengesteld...

BTW, voor degenen die (op eigen risico!) nog eens echt willen proberen wat de set in het laag kan, ik heb hier nog een exemplaar van ''Slow Sci-Fi Bass'' liggen, ik wil Fritz wel eens vragen of hij daar iets mee kan voor de liefhebber? Eigenlijk meer bedoeld voor die car-hifi wedstrijden om je ramen eruit te blazen! Mijn set overleefde dit trouwens glansrijk (met een HELE boze buurman)!
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

cz79

Ook nr 14 houdt zich erg goed op mijn set dus, maar is dat wel de originele versie van James Blake, het lijkt wel op een Dub-step versie.