Niet eens? Mag dat?
Wie DE I in zijn handen heeft gehad en daarbij het boekje heeft gelezen had dit al geweten, staat er namelijk gewoon in. Dat heet nu samenwerken. Ik maak gebruik van zijn kennis en kunde betreffende het masteren, Fritz gebruikt mijn muziek (smaak) om een nieuw genre aan te boren. Nou ja, nieuw...
Je kunt natuurljk overal wat achter zoeken om weer een discussie op te starten, in dit geval zinloos, want zo is het nu eenmaal gegaan. Deel II hebben we weer wat meer tijd en budget voor gehad, mocht er nu wat van overblijven kunnen we dat mooi weer gebruiken voor een eventueel deel III.
Analog Experience gaat trouwens een heel andere opzet worden, dynamiek zal daarin niet de rode draad zijn, maar genre's. Denk daarbij aan werktitels als ''All That Jazz'' ''In To Blues'' ''Let There Be Rock'' (nee, niet die van AC/DC) ga zo maar door. Mooie muziek heb ik nog zat, nu proberen er voor iedere liefhebber iets tussen te laten zitten.
Aan de platenmaatschappijen hoef je dat niet meer over te laten, die hebben daar geen belang meer bij. Nieuwe artiesten welke je tegen betaling kan downloaden, dat is hun vraagstuk en op te lossen probleem. Die zijn niet meer gebaat bij goed gemasterde hoogstandjes in kleine oplages, dat kost namelijk alleen maar geld. De MP3 generatie hoort dat namelijk toch niet...