[1 april] We zijn gehackt! (Vreemde logboekmeldingen, problemen?)

Gestart door Maurice, maart 26, 2012, 13:20:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

@ Maurice

Vandaag is het;


... daar heeft het geen doen mee ¿


(heb wel mijn inlog aangepast :yes:)

i2Paq

Je kunt toch een volledig password-reset doen voor alle users?

Moeten ze een nieuw wachtwoord aanvragen en is wel zo veilig.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Cornelis1921

 :-( :x :oops: HLP nopompom frusty violent1
Ook hier, wachtwoord e.d. gewijzigd. Mot maar...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

pameijer

ww gewijzigd voor de zekerheid, maar gok toch voor 85,6% dat dit 1 april is! Anders zou Maurice toch niet de gehackte pw's nog eens in dit draadje zetten?  frusty
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Zweef

Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

joep

Enkele jaren geleden had Maurice mij gruwelijk te pakken.
Ik heb toen wraak gezworen!

xander32

#53
Citaat van: Zweef op april 01, 2012, 16:09:56
Oh, shite...
An sich een goede actie: vele wachtwoorden zijn nu een x vernieuwd, dat is nooit weg :-D.

Aan de andere kant: vrijdag jl. had ik wel op eens een heel oude lay-out van de site er voor staan, terwijl ik zelf niets had aangepast  :roll: ... Maar ja; onze admin heeft natuurlijk inzage in alle login-gegevens en kan dus overal bij komen :-).

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

cz79

En hier ook een gewijzigd WW.
Ik vond dat andere forum lay-out niet eens zo heel erg vervelend

NICOR

Omdat ik vroeger gehackt geweest ben heb ik klacht ingediend,de politie zal die van Nederland inlichten maandagochtend en direct de gegevens opvragen,ken nog een redelijke hoge piet bij de politie en zal er persoonlijk zen werk van maken!in een paar dagen zal de schuldige gevonden worden van dit,geloof me ze nemen het heel ernstig die hackers,zware straffen saan erop en in Nederland nog veel meer dan in Belgie clown1

Paul

Citaat van: NICOR op april 01, 2012, 18:12:53
Omdat ik vroeger gehackt geweest ben heb ik klacht ingediend,de politie zal die van Nederland inlichten maandagochtend en direct de gegevens opvragen,ken nog een redelijke hoge piet bij de politie en zal er persoonlijk zen werk van maken!in een paar dagen zal de schuldige gevonden worden van dit,geloof me ze nemen het heel ernstig die hackers,zware straffen saan erop en in Nederland nog veel meer dan in Belgie clown1
IK ken ook een hoge piet maar die is er pas begin december, dus doe je best NICOR.  :yes: HB
Weg met dat schorrie morrie.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lemon

Volgens mij is mijn wachtwoord gewijzigd in een onbekend password. Als ik het wil wijzigen kan dat niet omdat mijn wachtwoord niet zou kooppen. Maar het klopt wel. Ook kan ik geen nieuw wachtwoord aanvragen omdat de e-mail niet overeenkomt (gekoppeld is aan) mijn gebruikersnaam. Maar omdat ik wel kan inloggen met het door mij onbekende password dat in mijn webbrowser is opgeslagen maar wat ik niet kan terugvinden:

Is het mogelijk om mijn account voor de zekerheid volledig te wissen?

Doe dat dan svp nadat ik het antwoord heb kunnen lezen! (ik maak dan wel een nieuw account)

NICOR

Best niets wissen hoor wacht maar af dat is het beste,je kan niets veranderen maar dat ligt aan de site