De vreemde logboekmeldingen hebben zich uitsluitend beperkt tot 26 en 27-3.
Daarna heb ik een forum herstel en reparatie run gedraaid via de forumsoftware. Er kan namelijk altijd een foutje in de database sluipen, maar blijkbaar zijn er ook wat nieuwe foutjes door gegenereerd dat wat ongemakken heeft veroorzaakt.
Aan hackers denk ik niet gauw. Ik draai met weinig plugins (altijd een bron van fouten) en houd de forumsoftware goed actueel (altijd binnen 1-2 dagen geupdate na uitbrengen updates).
Het ip-adres dat onder mijn naam wilde inloggen was te traceren tot één of ander zuid-amerikaans land, niets om je druk over te maken. Een echte hacker zal niet snel via een account proberen te hacken/cracken.
Ik denk dat wij als forum ook niet interessant zijn. KPN etc zijn veel interessanter om veel klantgegevens buit te maken. Vaak ook persoonsgegevens die vervolgens aan spam bedrijven worden doorverkocht. Een forum als dit zal hooguit interessant zijn voor een script-kiddie die een bekende exploit wilt benutten om uitsluitend rotzooi te trappen. Dan moet je vooral denken aan defacen van een site (oftewel, een andere frontpage maken) danwel forum onderuit halen.