Citaat van: Speeddemon op augustus 06, 2012, 00:34:54
Ik denk dat jij je manieren ook wel eens onder de loep mag nemen. Lelijk doen tegen vreemden bijvoorbeeld.
Goed lezen! Ik zei 'ik weet wel EEN BEETJE wanneer een speaker iets maskeert'. Ga voor de grap eens op Gearslutz.com zoeken op m'n nickname. Genoeg referenties, inclusief talloze studio-monitor recensies van goedkoop tot duur. Oh ja? Waar dan?
En nogmaals, als jij die hele Wesley opmerking als denigrerend ziet, tja, dat zegt meer over jou. Ik zie namelijk die mensen niet als minder, en dat is nou net wat wel nodig is om iets denigrerend te maken.
Jij echter, met je 25 jaar bruingoedervaring, die mijn ervaringen en kennis afdoet als een beetje freubelen in de marge, DAT is denigrerend.Als je jezelf zo opstelt, dan gaan bij mij de spreekwoordelijke handschoenen op een gegeven moment uit. Of verwacht je dat als je lolliestoklig en wijsneuzerig tegen anderen doet, dat ze je altijd met 100% fatsoen blijven bejegenen?
De groeten.... John.
Nou ik zit hier al een tijdje maar het gaat steeds beter gelukkig
Doe alleen wel is lelijk als mensen iets roepen maar niet kunnen onderbouwen maar gewoon zeggen dat iets gewoon zo is
Dat freubelen in de marge heb ik nergens genoemd althans ik kan het nergens terug lezen
Maar wat heeft 15 jaar te maken over een versterker of een kabel of een speaker ? daarom melde ik dat ik 25 jaar ervaring had in de handel (aantoonbaar)
Maar misschien is het wel is verfrissend iemand zoals jij erbij met nieuwe termen waar ik nog nooit van gehoord had, nooit te oud om te leren
Succes met je gitaar spelen daar ga je toch verder in had ik ergens gelezen
Leuk forum waar Han moderator is, die heeft pas een echte nuchtere kijk op deze materie