PM 7004 of PM KI Pearl lite.

Gestart door Yorki, februari 24, 2012, 14:02:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Speeddemon

Citaat van: John Wx op augustus 06, 2012, 00:19:42

Als je geen normale woorden kan gebruiken of manieren zegt dat veel over jouw
Ik denk dat jij je manieren ook wel eens onder de loep mag nemen. Lelijk doen tegen vreemden bijvoorbeeld.

Citaat van: John Wx op augustus 06, 2012, 00:19:42
Waarom referentie, nou omdat jij beweert dat jij met 15 jaar ervaring het wel weet, daarom en nu ook nog meld wat je allemaal gedaan hebt, A is vaak ook B zeggen anders gaan we weer naar mijn 2de zin
Goed lezen! Ik zei 'ik weet wel EEN BEETJE wanneer een speaker iets maskeert'. Ga voor de grap eens op Gearslutz.com zoeken op m'n nickname. Genoeg referenties, inclusief talloze studio-monitor recensies van goedkoop tot duur.
Citaat van: John Wx op augustus 06, 2012, 00:19:42
Even je eigen tekst goed doorlezen je spreekt je zelf tegen, zo jammer
Oh ja? Waar dan?

En nogmaals, als jij die hele Wesley opmerking als denigrerend ziet, tja, dat zegt meer over jou. Ik zie namelijk die mensen niet als minder, en dat is nou net wat wel nodig is om iets denigrerend te maken.
Jij echter, met je 25 jaar bruingoedervaring, die mijn ervaringen en kennis afdoet als een beetje freubelen in de marge, DAT is denigrerend.
Citaat van: John Wx op augustus 06, 2012, 00:19:42
John is de naam geen "gast" dat mag je tegen andere zeggen
Als je jezelf zo opstelt, dan gaan bij mij de spreekwoordelijke handschoenen op een gegeven moment uit. Of verwacht je dat als je lullig en wijsneuzerig tegen anderen doet, dat ze je altijd met 100% fatsoen blijven bejegenen?

De groeten.... John.  :roll:
Marantz CD6004 | Logitech Squeezebox Touch-->Atlas Equator MKII-->Rega Brio-R-->Kimber 4VS-->Focal 816W

'78 Marantz set:
2100 Tuner | 5030B Cassette Deck | 1122DC Stereo Amp + CD6002 ('09) + Technics SL1401

TurboMarco

Citaat van: John Wx op augustus 06, 2012, 00:31:28
was jij een petjes man en toch geen grote sticker op de R5 hoop ik


ik ga speeddemon zijn manier van schrijven beter proberen te lezen met een Youp van het Hek bril  clown1
Ik wilde altijd al een grote turbo sticker op de R5 hebben ,het petje was niet aan mij besteed aangezien ik een matje in de nek prefereerde .  8-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Internet is een uiterst brakke medium als het om communiceren gaat ,keep that in mind speeddemon .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Speeddemon op augustus 06, 2012, 00:34:54
Ik denk dat jij je manieren ook wel eens onder de loep mag nemen. Lelijk doen tegen vreemden bijvoorbeeld.
Goed lezen! Ik zei 'ik weet wel EEN BEETJE wanneer een speaker iets maskeert'. Ga voor de grap eens op Gearslutz.com zoeken op m'n nickname. Genoeg referenties, inclusief talloze studio-monitor recensies van goedkoop tot duur. Oh ja? Waar dan?

En nogmaals, als jij die hele Wesley opmerking als denigrerend ziet, tja, dat zegt meer over jou. Ik zie namelijk die mensen niet als minder, en dat is nou net wat wel nodig is om iets denigrerend te maken.
Jij echter, met je 25 jaar bruingoedervaring, die mijn ervaringen en kennis afdoet als een beetje freubelen in de marge, DAT is denigrerend.Als je jezelf zo opstelt, dan gaan bij mij de spreekwoordelijke handschoenen op een gegeven moment uit. Of verwacht je dat als je lolliestoklig en wijsneuzerig tegen anderen doet, dat ze je altijd met 100% fatsoen blijven bejegenen?

De groeten.... John.  :roll:

Even door de Youp bril heen


Lachen Joop  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Citaat van: John Wx op augustus 06, 2012, 00:34:02
Kan je dat onderbouwen  :-D of zeg je alleen ONKYO  :-P
Onkyo is natuurlijk Premium Grande  hello ,maar er is natuurlijk altijd wel weer iets beters te koop  :angel:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Speeddemon op augustus 06, 2012, 00:34:54
Ik denk dat jij je manieren ook wel eens onder de loep mag nemen. Lelijk doen tegen vreemden bijvoorbeeld.
Goed lezen! Ik zei 'ik weet wel EEN BEETJE wanneer een speaker iets maskeert'. Ga voor de grap eens op Gearslutz.com zoeken op m'n nickname. Genoeg referenties, inclusief talloze studio-monitor recensies van goedkoop tot duur. Oh ja? Waar dan?

En nogmaals, als jij die hele Wesley opmerking als denigrerend ziet, tja, dat zegt meer over jou. Ik zie namelijk die mensen niet als minder, en dat is nou net wat wel nodig is om iets denigrerend te maken.
Jij echter, met je 25 jaar bruingoedervaring, die mijn ervaringen en kennis afdoet als een beetje freubelen in de marge, DAT is denigrerend.Als je jezelf zo opstelt, dan gaan bij mij de spreekwoordelijke handschoenen op een gegeven moment uit. Of verwacht je dat als je lolliestoklig en wijsneuzerig tegen anderen doet, dat ze je altijd met 100% fatsoen blijven bejegenen?

De groeten.... John.  :roll:

Nou ik zit hier al een tijdje maar het gaat steeds beter gelukkig

Doe alleen wel is lelijk als mensen iets roepen maar niet kunnen onderbouwen maar gewoon zeggen dat iets gewoon zo is 

Dat freubelen in de marge heb ik nergens genoemd althans ik kan het nergens terug lezen

Maar wat heeft 15 jaar te maken over een versterker of een kabel of een speaker ? daarom melde ik dat ik 25 jaar ervaring had in de handel (aantoonbaar)

Maar misschien is het wel is verfrissend iemand zoals jij erbij met nieuwe termen waar ik nog nooit van gehoord had, nooit te oud om te leren

Succes met je gitaar spelen daar ga je toch verder in had ik ergens gelezen

Leuk forum waar Han moderator is, die heeft pas een echte nuchtere kijk op deze materie
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mountainbiker

Citaat van: John Wx op augustus 06, 2012, 00:24:30
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  thx ga gelijk koffie pakken  :wink:
Zonder caffeine?
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mountainbiker

Citaat van: John Wx op augustus 05, 2012, 15:47:25
Waarom kan je geen 700 euro versterker hangen aan die paar speakers ? graag onderbouwen


En een versterker met slank laag en pittig hoog moet ik nog tegen komen  clown1 dan was die niet goed of stuk aan het gaan 


Vind het allemaal vage kreten en ga je mensen ook nog op hun uiterlijk beoordelen en op hun passie een Golf 2 met dure velgen, vind je dat normaal ?
Golf 2? Ben zelf meer van de golf Gti met verchroomde uitlaatkleppen ondanks het feit dat ik geen rijbewijs bezit!! :-o
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

mountainbiker

Citaat van: John Wx op augustus 05, 2012, 15:41:26

Een speaker iets maskeren die mag je uitleggen aan mij, als 25 jaar in en verkoop ervaring hebbende in de bruingoed handel


Jij hebt het over smaak en dat is voor iedereen anders niks meer niks minder, heeft niks te maken of je wat bij klust her en der
Bruingoed? Dat kan verkeerd uitgelegt worden Jwx net zoals witgoed.Deze laatste veroorzaakt echter verschijnselen die lijken op hooikoorts. :cry:
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

mountainbiker

Citaat van: Marco op augustus 06, 2012, 00:32:42
Zo!

Ik doe ook maar even een duit in het zakje  :-) ,ik zou hedendaags voor zo'n goedkoop mogelijke versterker gaan die de meeste mogelijkheden bied .

Just my two cents .
Ik ga nergens voor want het geld is op!!
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1