Kleine update
Mijn eigenste naim set staat nu al geruime tijd lekker "in te spelen" Vreemde gewaarwording dat iets vers uit de doos dus echt niet klinkt. Dat was even schrikken. De kwaliteiten waar ik voor gevallen was kwamen echter redelijk vlot naar boven. We zijn nu bijna twee weken verder en het systeem is lekker op stoom.
Ik ben ontzettend blij met de aankoop en nog blijer dat ik veel cd's welke ik eigenlijk al heel lang niet meer draaide weer met veel plezier aanhoor. Synergie zoals ze dat noemen is duidelijk aanwezig.
De Marantz set blijkt minder populair dan gedacht, m.u.v. de tuner heb ik nog geen serieus contact gehad en speel daarom met de gedachte om er een mooi systeem van te maken voor mijn vader. Speakers zijn nog even een probleem, maar daarover later meer.
Ander heel goed nieuws is dat ik volgende week een voorlopig koopcontract ga tekenen. Na een maandje stevig onderhandelen zijn we het eens geworden over een koophuis hier in de zaanstreek en ik mag wel zeggen dat ik daar heel erg blij mee ben. Na een tweetal eerdere teleurstellingen kom ik er nu wel heel goed vanaf.
De ruimte waarin mn Fabers komen te staan zal iets groter zijn, maar daarmee heeft de naim geen moeite. Dit heb ik getest. Ook de Fabers komen beter tot hun recht in een iets grotere ruimte (stiekum in gedachte al rekening mee gehouden) dus dat is mooi meegenomen.
Het hele HIFI en TV gebeuren zal door mij en mijn meisje stijlvol worden neergezet met als basis een heuze "cinewall". Dit eigenbouwproject heb ik zonder blikken of blozen door de schoonheidscommisie gekregen. Sterker nog, zo afkeurend als ze kan zijn als het gaat om hifi (tot ze het hoort) Zo makkelijk kwam dit erdoor! Geweldig vond ze het.
T.z.t. zal ook hier wat beeldmateriaal volgen.