Luxman wat de klok slaat!

Gestart door i2Paq, februari 16, 2012, 11:43:27

Vorige topic - Volgende topic

WilliamB

Gelukkig, weer een zieke Lux die beter gemaakt wordt. pompom
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

i2Paq

Die 707 is wel 2x 16W bij 4 Ohm, 2x 13W bij 8 Ohm en 2x9W bij 16 Ohm  notworthy

bron
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

HAL9000

Ik heb de 707  versterker  al 100%  een kanaal was kapot,  en een phono  kanaal  ruiste.
Ale  elko's vervangen.  klinkt  heelijk.

De 717 Tuner  heb ik gereviseerd,  moet morgen  even  nieuwe  12V  lampjes kopen.
Stereo ontvangst is  prima!
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Paul

Heb zelf geen ervaring met het merk maar de L31 versterker heeft ook wel wat.
Regelmatig in mijn Correct tijd effe langs de hifi studio om te kijken en te luisteren.   :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

i2Paq

Citaat van: HAL9000 op februari 20, 2012, 18:30:22
Ik heb de 707  versterker  al 100%  een kanaal was kapot,  en een phono  kanaal  ruiste.
Ale  elko's vervangen.  klinkt  heelijk.

Klasse!  :-)

Vandaag 2 lichte speakers gekocht omdat de versterker niet heel zwaar is.
Het zijn Mordaunt Short VS-200.

Citeer
De 717 Tuner  heb ik gereviseerd,  moet morgen  even  nieuwe  12V  lampjes kopen.
Stereo ontvangst is  prima!

Klopt, ik had de tuner wel kunnen testen alleen "zag" je zo weinig  :-D

Het kastje op de slaapkamer staat al klaar en hopelijk komen morgen de speakers.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

HAL9000

leuk!!,  nou bij mij  tettert die anders  goed  door  op  oude  technics  sd-4500's
Die  tuner  is  erg goed.

i2Paq

Die Technics zijn niet slecht als ik Google mag geloven.

Ben benieuwd hoe het setje straks hier klinkt  8-)

i2Paq

Citaat van: HAL9000 op februari 20, 2012, 18:30:22
moet morgen  even  nieuwe  12V  lampjes kopen.

Nog gelukt met de lampjes?

i2Paq

Er komt morgen iemand kijken naar deze L80V en T80V dus even netjes aangesloten.

Voor de gein de CD12LE er op en gespeeld.

Ik zou zweren dat alles meer gedetailleerd klinkt dan op de SM80/SC80  shutup

i2Paq

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

nou ben benieuwd wel merk het nu weer word  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HAL9000

i2Paq

En hoppa!

Een Luxman 507 en een 507X  :-D