Ik heb aardig wat zitten rondneuzen op deze site...echt veel kennis aanwezig en goede adviezen. Ik moet zeggen dat ik alweer geniet van de voorpret om een andere versterker te zoeken. Neig er zelfs toe om alleen een stereo versterker of receiver aan te schaffen.
Vroeg me af of er meer mensen zijn die na een aantal jaren ht teruggegaan zijn naar alleen stereo? en zo ja hoe beviel dat?
Andersom heb ik ook gelezen dat mensen na periode alleen stereo weer terug willen naar ht. Ik denk dat ik op zich genoegen kan nemen met het geluid alleen over de front speakers.
Ben ook wel gecharmeerd van de ki versies van Marantz. Ik denk dat ik daar beter niet naar kan luisteren want dan ben ik waarschijnlijk verkocht.
Kun je met een (blu ray) dvd speler ook kwalitatief goede cd's afspelen of is hert verschil toch wel groot met een aparte cd speler .En zo ja...is Marantz cd speler dan een goede (en beste) optie? Ik zag (site kieskeurig) dat cambridge audio ook heel goed scoort. Iemand ervaringen mee.
Volgende week met een beetje geluk in apeldoorn wat luisteren..kopen duurt nog even..zeker als ik toch voor de ki wil gaan. Het virus heeft me wel weer te pakken.
Groetjes
Rik