Stekker omgedraaid, krijg nou tandjes...

Gestart door Zweef, januari 07, 2012, 15:16:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mountainbiker

Citaat van: renes59 op augustus 25, 2013, 10:11:50
Mijn vraag is dan direct: Wie zegt dat er "betere" componenten in high-end spul zit ? Als betere componenten gevoeliger zijn voor invloeden van buitenaf zijn ze in mijn ogen niet beter maar slechter.
Volgens mij een keer een item voorbij zien komen ergens op internet een paar jaar geleden .Een stel nerds hadden een dure "high end" eindversterker (kostte meen ik iets van 10000 euro) uit elkaar gehaald.Allemaal goedkope Chinese bagger componenten en slechte print platen.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

renes59

Citaat van: mountainbiker op augustus 25, 2013, 12:25:34
Volgens mij een keer een item voorbij zien komen ergens op internet een paar jaar geleden .Een stel nerds hadden een dure "high end" eindversterker (kostte meen ik iets van 10000 euro) uit elkaar gehaald.Allemaal goedkope Chinese bagger componenten en slechte print platen.
Dat bedoel ik.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

mountainbiker

Citaat van: Cornelis1921 op augustus 25, 2013, 07:05:20
H.H.,
Volgens recensent Ad Bijleveld in het jongste nummer van het klassieke muziek blad LUISTER(juli/augustus) heeft instellen op de correcte netpolariteit bij Hi-End apperatuur wel degelijk zin. Niet zozeer bij de apparaten van lager signatuur (Low-Fi & Mid-Fi), maar wel bij die van het hogere (Hi-Fi) en hoogste (Hi-End) prijssegment. Heeft volgens Bijleveld allemaal te maken dat de "betere" componenten nu eenmaal daarvoor gevoeliger zijn.
Wat is de definitie van Low-fi en mid-fi? Wie bepaald dat?
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

mountainbiker

Citaat van: Marco op augustus 25, 2013, 10:57:32
Draai een "betere" bipolaire elco maar eens om ,je weet niet wat je hoort  clown1
En als je hem dan nog een keer omdraait hoor je weer hetzelfde als voorheen!! :evil:
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

JohnWx

high end =


mmmmmmmmmmmmmm reclame  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

Citaat van: Whisper.nl op augustus 25, 2013, 12:23:53
En wat vind jij zelf ervan. ??

Groet Whisper  byebye
Ik denk dat Cor slaapt, antwoord na 01:00 komende nacht. :wink:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Rob46

Stekker omgedraaid, kabels verwisseld, grrrrr :evil:  violent1 dan maar de schaar erin, even nieuw high end kabeltje en stekkertje monteren....uhhhh lui, ik ben even uit beeld.........

Audiotic

Citaat van: Zweef op januari 08, 2012, 02:00:22
Kan ik van iemand misschien zo'n zo'n VdHul polstokchecker lenen?

Omgeving Zwolle of op de lijn Zwolle-Eindhoven (zeg maar langs de A50)?
Mag ik 'm ook lenen? En anders - samen delen?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Whisper.nl

Citaat van: Audiotic op augustus 25, 2013, 21:04:20
Mag ik 'm ook lenen? En anders - samen delen?

Waarom moeilijk doen als het makelijk kan.

Iemand andere vragen om de stekker om te draaien terwijl jij luisterd.

Welke kant het mooist klinkt is de goede kant.  :mrgreen:

Groet Whisper  byebye

ps neem er even de tijd ervoor.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Audiotic op augustus 25, 2013, 21:04:20
Mag ik 'm ook lenen? En anders - samen delen?


Je kan toch ook net als een 9volt op je tong toch even licht met een breinaald aantikken welke het prettigst voelt in het stopcontact, gaat om gevoel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Jij bent altijd je sleutels kwijt JJ?  :schater:

Koop wel een biostabiel stekker anders heur je het ech nie nie!
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Marvin

Ik heb ook een biostabiel om m'n pols.
Helpt niets, nog steeds bij het voorbij gaan van een blonde schone denk ik maar aan één ding. 

Marvin

Misschien moet ik hem voor mijn euvel ergens anders om doen. 

Gerkro


Citaat van: marvin op augustus 26, 2013, 01:21:35
Misschien moet ik hem voor mijn euvel ergens anders om doen.

Probeer eens ;-)

Whisper.nl

Citaat van: marvin op augustus 26, 2013, 01:21:35
Misschien moet ik hem voor mijn euvel ergens anders om doen.

Zoals de Americanen plachten te zeggen: "you ar thinking with your dick "

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet