Stekker omgedraaid, krijg nou tandjes...

Gestart door Zweef, januari 07, 2012, 15:16:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Daar zijn ze (onder andere) voor.
Maar als je een hekel aan de zomer hebt kan het draadje natuurlijk uitkomst bieden.



Maurice

Citaat van: wbrands op februari 21, 2012, 20:38:33
Maurice, je hebt helemaal gelijk.

Je mag het bericht weghalen, voordat er iemand het idee krijgt om het te doen.
Sorry  redface
Ik laat hem gewoon staan, met mijn waarschuwing eronder ;)
Mogelijk komen er meer mensen op dit idee, maar als je bericht verwijderd is dan missen zij de waarschuwing.
Citaat van: marvin op februari 21, 2012, 20:39:33
Daar zijn ze (onder andere) voor.
Maar als je een hekel aan de zomer hebt kan het draadje natuurlijk uitkomst bieden.

:schater: :schater: :schater:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cornelis1921

 stupid Van zo'n topic als dit krijg ik toch mooi haar van op mijn tanden... De groeten, Cor!  :x
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Citaat van: Cornelis1921 op februari 28, 2012, 02:51:23
stupid Van zo'n topic als dit krijg ik toch mooi haar van op mijn tanden... De groeten, Cor!  :x

Maar dan wel haren die rechtop staan  :-D :-D

SmauG

ik heb ook mn stekker van het stekkerblok omgedraaid (CD speler, Amp, Sub, TV)  :angel:
:yes:
violent1 Waarom deed ik dat niet eerder.
Er is wel degelijk iets veranderd, kan het niet beschrijven, maar het stereobeeld is beter, niet dieper of luchtiger, maar de focus is zeker beter over de hele breedte!

JohnWx

Citaat van: SmauG op maart 06, 2012, 12:32:17
ik heb ook mn stekker van het stekkerblok omgedraaid (CD speler, Amp, Sub, TV)  :angel:
:yes:
violent1 Waarom deed ik dat niet eerder.
Er is wel degelijk iets veranderd, kan het niet beschrijven, maar het stereobeeld is beter, niet dieper of luchtiger, maar de focus is zeker beter over de hele breedte!

je kan het niet beschrijven maar je doet het wel, stereobeeld is beter ? wat is dan beter  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Zweef

Citaat van: John Wx op maart 06, 2012, 13:20:13
je kan het niet beschrijven maar je doet het wel, stereobeeld is beter ? wat is dan beter  :-P
"de focus is zeker beter over de hele breedte!"

Wel lezen hoor John, hij is hartstikke duidelijk!  :angel:
Stoc:  Marantz NR1506, PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit:CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM80

Marvin

Prachtig maar geen enkel waarde oordeel, aangezien hij zelf eerst aangeeft het niet te kunnen omschrijven.

(Ik help je wel hoor John). :-P



Paul

Citaat van: marvin op maart 06, 2012, 14:59:27
Prachtig maar geen enkel waarde oordeel, aangezien hij zelf eerst aangeeft het niet te kunnen omschrijven.

(Ik help je wel hoor John). :-P

Hoe bedoel je Marvin ?     :-D     8-)


http://www.youtube.com/watch?v=TnfHdZrmMAw
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SmauG

#129
 redface

byebye

edit: Ik dacht gister, baad en het niet, dan schaad het niet. Er is ook iets veranderd in het laag, lijkt wel iets minder dik ofzo.

SB_Marantz

@ Paulie,

Je hebt je roeping gemist.  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: marvin op maart 06, 2012, 14:59:27
Prachtig maar geen enkel waarde oordeel, aangezien hij zelf eerst aangeeft het niet te kunnen omschrijven.

(Ik help je wel hoor John). :-P

waar moet die krat bier heen ook alweer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

schieper

Ik heb mijn stekkerblok ook omgedraaid maar merk geen verschil. Blok blijft nu ook moeilijk liggen en valt steeds om Wellicht dat het daardoor komt....
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110

Marvin

Hier hetzelfde met de tv, veel mooier beeld nadat hij omgedraaid is.
Het kijkt enkel zo verrot en onnatuurlijk met de ondertiteling bovenin en op z'n kop.
Een kopje koffie inschenken bij GTST is ook behoorlijk psychidelisch geworden.
Maar de kleuren van Nina d'r jurkjes zijn wel stukken beter te defineren.
:?

WilliamB

#134
Ja, en alle jurken vallen richting hoofd  :zzz: :schater:
Beetje off topic hier
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3