Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

#375
Sub komt er niet, er is nog geen muziek geweest waar ik niet prima voldoende bas heb met de Avalons.

Ik ben eigenlijk heel erg blij dat ik nu mooier geluid/muziek heb en niet meer van zitplaats hoef te veranderen, wordt helemaal feest als straks het wandmeubel wordt ingewisseld voor een lager meubel, eventueel porbleem met een galm (zou kunnen) heb ik al getackeld want er staan al 10 panelen op de zolder te wachten om de boel te dempen indien nodig :-D

Whisper.nl

Hoi CZ79 heel heel veel plezier met deze prachtige aanwinst. pompom

Ik vind ze er wel heel erg strak uitzien  :kwijl:

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

ze zijn gewoon gaaf, het merk de looks en dat ze mooi klinken nou meegenomen  8-)

Knallen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Ik ben ook helemaal weg van de looks en ze klinken (imo) net zo als dat ze eruit zien, mooi dus... :-D

Janver

Mooie aankoop CZ79. Wel lekker snel die PMC's verkocht!

Hierbij wil ik mezelf uitnodigen.

Heb je ook nog naaktfoto's van de drivers?

Hier kan uw reclame staan!

cz79

Ja van het web, maar die verschilt gelukkig niet van die van mij, ook jij bent uiteraard van harte welkom als je eens in de buurt bent of bij de volgende M&G

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op juli 07, 2012, 09:33:32
Wees welkom, als je in de buurt bent kun je wat mij betreft altijd eens aankomen
Aangenomen, Chris. :wink:.
Chris, van harte. Het zijn idd hele mooie speakers. Ze moeten voornamelijk jou behagen en niet mij want ik kan weleens een andere smaak hebben.
Chris, groetjes en heel veel luisterplezier, Cor.
P.S. Succes met het nieuwe meubel. 
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Komt goed, over een niet al te lange tijd wordt alles opnieuw geschilderd binnen en dan komen er ook een nieuwe eettafel en salontafel bij.

Maar eerst het belangrijkste en dat is het audio/TV meubel  :-D

Ze zijn wel erg bijzonder qua vormgeving, dat is een feit. Je kunt je dan ook nooit vergissen want Avalon is met elke luidspreker die ze maken erg 'anders' qua stijl dan de meeste andere luidsprekers

Exxar

Ze zien er inderdaad wat speciaal uit, maar tegenwoordig zijn er ook geregeld Avalon copieën te vinden die niet zelden worden verkocht als "echte"  :no:

JohnWx

Staat nog een paartje in Baarn 1400 eurootjes, als ik het had  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Die heb ik ook gezien, maar duurder en de houtkleur die niet gaat passen bij mijn vloer

JohnWx

Citaat van: cz79 op juli 07, 2012, 16:17:31
Die heb ik ook gezien, maar duurder en de houtkleur die niet gaat passen bij mijn vloer

vind hout altijd op die kloonen (zelfbouw) lijken  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

Citaat van: cz79 op juli 07, 2012, 09:54:58
Ik weet niet waar hij nu mee draait, ik zal dat eens vragen.

De diepte die de PMC's haaldden haalt de Avalon zeker niet, voordeel is dat er nu niet zo veel meer geschoven hoeft te worden met zitplaats en speakerplaats, ik schuif enkel de Avalons iets naar voren (twee kinderen hier in huis dus schuif ik ze wel iets naar achteren als ik niet luister), basprobleem is hiermee ook getackeld :angel:

Ik lever wat basdiepte in en ik krijg er ruimtelijkheid, plaatsing en een enorme toename aan stage voor terug, Ik luisterde gisteren nog evene naar Youn Sun Nah en dat heb ik op die manier nog nooit gehoord, zo realistisch heb ik dat nog niet gehoord, ieder detail is hoorbaar en plaatsbaar en toch maken ze muziek, het wordt niet kil of analytisch.

Komende weken nog spelen met plaatsing en indraaien pompom


Kan de poll ook wel gesloten worden... :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

#388
Is al een tijdje hoor (Poll gesloten: januari 22, 2012, 14:56:11), tenminste er staat een slotje op...ik weet niet of de poll dan ook verdwijnt

WimPeu

Poll is weg....

Zit je achter je PC?  Dacht die zit met verliefde blikken op de bank.....naar zijn nieuwe speakers te luisteren.. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES