Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowa

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst  pompom
Hele mooie luidsprekers  :kwijl:

xander32

Citaat van: cz79 op juli 06, 2012, 19:49:04
Toch wel dus, ik heb die man nog nooit gezien maar ontmoet bij HTForum en hij is de hele avond geweest en zei dat ik ze wel een paar weken kon beluisteren, dus er loopt nog wel goed volk rond hoor.

Ja de kleur blijft, ons nieuwe meubel is klaar en moet nog worden afgewerkt maar daar staat deze kleur prima bij, geen houtsoort van Avalon staat echt mooi op de vloer en dit is minder opvallend, ze zijn gewoon lichtgrijs (zilver), wat dat betrft iets minder opvallend dan zwart

De PMC's zijn aan iemand van MP verkocht die belde me vandaag en heeft na luisteren ze gelijk meegenomen
Gefel Chris, nu heb ik nog meer druk om een x bij jou te gaan luisteren. Maar eerst kom je maar een x hier (na de vakanties).

Marantz 81

Ah ok nou das mooi  :yes: toch best een hoop moeite om zelf de speakers te brengen  :-)

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

cz79

Citaat van: Marantz 81 op juli 06, 2012, 21:12:22
Ah ok nou das mooi  :yes: toch best een hoop moeite om zelf de speakers te brengen  :-)

Blijkbaar niet voor hem, we hebben het gezellig gehad en hij vond het prettig om weer eens 'rustig' te zitten en muziek te luisteren, hij was al 4 maanden aan het verbouwen

cz79

Citaat van: xander32 op juli 06, 2012, 21:07:39
Gefel Chris, nu heb ik nog meer druk om een x bij jou te gaan luisteren. Maar eerst kom je maar een x hier (na de vakanties).

Ja zeker ik zal eens kijken of we een datum kunnen plannen, wanneer ging je ook alweer?

cz79

Morgen met daglicht even een paar foto's maken

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Dus de volgende M&G geen PMC's, maar Avalons hello

+ Foto's zoals beloofd

Mijn nieuwe meubel is met een paar weken gereed dus dan zal ik wel even een paar nieuwe foto's maken van de hele set inclusief nieuwe meubel

WimPeu

Gefeliciteerd Chris met deze prachtige Avalons. Moet ook echt maar eens de polder in geloof ik. Heb nog nooit een Avalon speaker gehorord maar iedereen is er enthousiast over dus......


Geniet er van maar dat gaat wel lukken denk ik.  hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Wees welkom, als je in de buurt bent kun je wat mij betreft altijd eens aankomen

Marantz 81

Als je 4 maanden niet geluisterd hebt zul je het wel missen en enorm van genieten ,heb dat zelf ook als ik een drukke dag heb gehad op het werk even onderuit hangen met mooie muziek en alles verdwijnt zelfde heb ik als ik motorrij want ben altijd aan het denken ,dan vergeet ik alles even  :-)

Wat dat te gaat mis ik de Premium set nogal volgend jaar kan ik weer gaan sparen voor een nieuw setje  pompom

Welke speakers gaat die nu kopen dan ? veel luistergenot  :-D

Exxar

Mooie speakers. En je hebt gelijk, ze passen goed in het interieur :)

cz79

Ik weet niet waar hij nu mee draait, ik zal dat eens vragen.

De diepte die de PMC's haaldden haalt de Avalon zeker niet, voordeel is dat er nu niet zo veel meer geschoven hoeft te worden met zitplaats en speakerplaats, ik schuif enkel de Avalons iets naar voren (twee kinderen hier in huis dus schuif ik ze wel iets naar achteren als ik niet luister), basprobleem is hiermee ook getackeld :angel:

Ik lever wat basdiepte in en ik krijg er ruimtelijkheid, plaatsing en een enorme toename aan stage voor terug, Ik luisterde gisteren nog evene naar Youn Sun Nah en dat heb ik op die manier nog nooit gehoord, zo realistisch heb ik dat nog niet gehoord, ieder detail is hoorbaar en plaatsbaar en toch maken ze muziek, het wordt niet kil of analytisch.

Komende weken nog spelen met plaatsing en indraaien pompom

JohnWx

Citaat van: cz79 op juli 07, 2012, 09:54:58
Ik weet niet waar hij nu mee draait, ik zal dat eens vragen.

De diepte die de PMC's haaldden haalt de Avalon zeker niet, voordeel is dat er nu niet zo veel meer geschoven hoeft te worden met zitplaats en speakerplaats, ik schuif enkel de Avalons iets naar voren (twee kinderen hier in huis dus schuif ik ze wel iets naar achteren als ik niet luister), basprobleem is hiermee ook getackeld :angel:

Ik lever wat basdiepte in en ik krijg er ruimtelijkheid, plaatsing en een enorme toename aan stage voor terug, Ik luisterde gisteren nog evene naar Youn Sun Nah en dat heb ik op die manier nog nooit gehoord, zo realistisch heb ik dat nog niet gehoord, ieder detail is hoorbaar en plaatsbaar en toch maken ze muziek, het wordt niet kil of analytisch.

Komende weken nog spelen met plaatsing en indraaien pompom

Kan je POLLweer activeren, moet ik een BASSKAST  :-D :-P

Gave dingen man welke dingen nou deze dingen  $$$$
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.