Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 31, 2013, 14:58:11
Dank je!

Is de speler geen mooie upgrade voor je?

Dan kan zijn sacd naar Zoldar etc. etc.   win / win
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Had ik nog niet eens aan gedacht  :evil:

jrm

Klinkt allemaal veel belovend Chris, leuk!

cz79

De DAC alleen maakt al een zodanig verschil dat ik erg benieuwd geworden ben naar de combi met het loopwerk, via Wim en Ronald dus uiteindelijk een tip gekregen over een mogelijke plek waar nog zo'n loopwerk staat en die heb ik gebeld en dat is dus geregeld.

Het loopwerk kom je bijna niet tegen, dus ik heb wel mazzel dat ik het nu ook weer tref dat er nog één in NL te koop staat.

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 02, 2013, 20:52:14
De DAC alleen maakt al een zodanig verschil dat ik erg benieuwd geworden ben naar de combi met het loopwerk, via Wim en Ronald dus uiteindelijk een tip gekregen over een mogelijke plek waar nog zo'n loopwerk staat en die heb ik gebeld en dat is dus geregeld.

Het loopwerk kom je bijna niet tegen, dus ik heb wel mazzel dat ik het nu ook weer tref dat er nog één in NL te koop staat.

was nog wel een mooie(re) 200 serie op MP maar ja past er niet bij  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Waarom ie die serie mooier? Om te zien iig niet (imo)

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 02, 2013, 22:16:23
Waarom ie die serie mooier? Om te zien iig niet (imo)

bedoel loopwerk CM4 m Philips loopwerk t.o.v 12.3

JohnWx

thepioneer

Ik vind de 500 veel mooier om te zien. Het is ook het laatste echte stand alone loopwerk voor cd van meridian. De G serie had wel losse loopwerken maar dan voor cd en dvd gecombineerd. Schijnen toch erg goed te zijn maar voor het gevoel lijkt me een cd loopwerk toch mooier.

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

JohnWx

Citaat van: thepioneer op februari 03, 2013, 06:22:48
Ik vind de 500 veel mooier om te zien. Het is ook het laatste echte stand alone loopwerk voor cd van meridian. De G serie had wel losse loopwerken maar dan voor cd en dvd gecombineerd. Schijnen toch erg goed te zijn maar voor het gevoel lijkt me een cd loopwerk toch mooier.

de laatste de Mohikanen  :yes:

Rob46

Citaat van: cz79 op januari 31, 2013, 14:58:11
Dank je!

Is de speler geen mooie upgrade voor je?

Chris,

Mijn volgende upgrade is de Metrum Octave :kwijl: Ik laat mijn SACD 7003 dus nog als loopwerk (voorlopig) fungeren. Maar stiekum heb ik er wel even aan gedacht  :yes:

JohnWx

Citaat van: Rob46 op februari 03, 2013, 10:58:54
Chris,

Mijn volgende upgrade is de Metrum Octave :kwijl: Ik laat mijn SACD 7003 dus nog als loopwerk (voorlopig) fungeren. Maar stiekum heb ik er wel even aan gedacht  :yes:

en nu nog een keer  :-P

cz79

Speler wordt woensdag bezorgd bij de nieuwe koper dus voorlopig gereserveerd  pompom

thepioneer

Het zou mooi zijn als hij verkocht wordt. Wat heeft diegene nu staan? 

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

cz79

SA7001, ook een mooie speler maar de SA15 met de mod. is mooier  :-D

Ik breng hem woensdag langs bij hem en dinsdag hoor ik dan meer van Edwin over mijn Meridian D transport pompom pompom pompom