Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

cz79


JohnWx

Citaat van: jrm op december 12, 2011, 11:04:34
Citaat van: lo op december 12, 2011, 10:40:10
Ik wil in principe ook graag komen, tis alleen een klere end weg hè.

't is nog wel Nederland hoor... :-D

Tis crisis recessie iedereen moet dat gevoel even ervaren  :-D dat we veeeelllllll minder kunnen


oplossing ons verwachtings patroon iets verlagen en ipv 3 keer op vakantie 2 keer


voegt niks toe aan topic maar wou ik even kwijt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: cz79 op december 12, 2011, 10:48:37
Het is zeker niet om de hoek. Wellicht heb je een keer iets te doen in deze buurt zodat we een datum kunnen combineren. Ik zou het wel leuk vinden als je kon komen maar dat kunnen we tegen die tijd ook wel even zien.

:-D

Ik kom niet zo vaak die kant op  :schater:
Moet idd wel lukken hoor, om naar jou toe te komen. Gezellig :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Ik zet Whisper standaard op de lijst en ik laat het jou sowieso even weten waar, wanneer en hoe, dan kun je tegen die tijd altijd nog een beslissing nemen.

lo

Uitstekend, ik hoor graag van je als er iets in de planning komt.  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm


cz79

Nou dan zijn we wel weer redelijk gevuld toch, JRM, Leo (?) en Whisper....hahaha misschien moeten we met zijn drieen een eigen M&G forum beginnen :yes:

www.meetgreetgforum.nl, Zoiets?

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op december 12, 2011, 12:41:05
Ik zet Whisper standaard op de lijst en ik laat het jou sowieso even weten waar, wanneer en hoe, dan kun je tegen die tijd altijd nog een beslissing nemen.

Da's fijn  notworthy

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: lo op december 12, 2011, 12:44:34
Uitstekend, ik hoor graag van je als er iets in de planning komt.  :yes:

Het is niet veel verder van JRM naar mij toe  clown1

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jrm

Citaat van: cz79 op december 12, 2011, 19:18:41
Nou dan zijn we wel weer redelijk gevuld toch, JRM, Leo (?) en Whisper....hahaha misschien moeten we met zijn drieen een eigen M&G forum beginnen :yes:

www.meetgreetgforum.nl, Zoiets?

Klinkt goed!!
't was ook erg gezellig met z'n vieren.. :yes:

cz79

En eindelijk, zoals beloofd, hier weer een paar foto's van de set en eigen foto's van de luidsprekers en bijbehorende woonkamer:

cz79

EVen nog een close-up van de granieten tegels die onder de luidsprekers staan en de achterkant van de PMC's;

cz79

Ook aan stroom ontbreekt me helemaal niets, vanuit de meterkast heb vanaf een aparte groep met HiFi-Tuning zekering ik een kabel naar de wandkast gebracht (door de kruipruimte) en deze afgemonteerd op een stuk wandgoot (Tehalit goot) in de meeste rechter aansluiting zit een netfilter van Art-Speak.

Het stekkerblok is Cassiopeia Black Power X1 en daar zitten de TV, Popcorn Hour C-200, UPC Decoder en verlichting op zodat dit lekker op een andere groep aangesloten is.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

cz79

En de nieuwste aanwinst in huize CZ79 is een 'goede' hoofdtelefoon, AKG172HD
Als mijn vrouw weer eens GTST kijkt kan ik gewoon lekker muziek luisteren zonder haar te storen (gesloten hoofdtelefoon), ik heb nog niet echt kunnen proberen want ik heb deze nog maar net.

PS de oplossing van een tweede TV op de slaapkamer, om daar GTST te kijken heb ik al maar mijn vrouw wil niet altijd weg uit de woonkamer nopompom clown1