Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: cz79 op augustus 12, 2012, 07:50:50
En een detailfoto van de luidsprekeraansluitingen bij mijn Avalon's

@JohnWX: herkenbare kabelbrugjes? :-D
@Cornelis: voldoende foto's???  :-D

ik herken ze pas op met de poolse schoonmaakster  :lol:


nogmaals helemaal top Chris





















jaloers  redface
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Ik had ook nog andere zilveren brugjes maar die draaie niet goed vast (althans dat kost veel meer moeite) dus ik heb die van jou er weer bij gepakt en die klemmen erg goed

xander32

Citaat van: cz79 op augustus 12, 2012, 08:58:04
Ik ben er zelf ook erg tevreden mee.
Daarom duurde gisteren alles ook zo lang, nameten en nadenken waar de doorvoeren moeten komen, klittenband achterop het meubel om de kabels netjes te geleiden.

Maar goed na een dag werk heb je dan ook een beloning, het was alleen net wat te laat om goed muziek te gaan luisteren dus dat volgt nog.
... je kant het ook maar beter in 1x goed doen dan dat je snel-snel de boel er neerzet en er later mee aan het werk blijft.

joep

Citaat van: cz79 op augustus 12, 2012, 07:49:28
Oude situatie (met PMC en oud meubel) en nieuwe situatie (met Avalon en nieuw meubel) naast elkaar

Wat een verschil, of er een generatie tussen zit.

cz79

Echt he!?
Ik zat ze zelf ook nog eens te bekijken (foto's) en dat viel me ook op, ligt het ook aan de lichtsetting, de ene foto is 's avonds gemaakt en de andere vanochtend.
Maar goed ik vindt het een enorme verbetering, nu nog hopen dat het geluidstechnisch ook verbeterd is, wordt wel weer opnieuw plaatsen en luisteren net zolang tot het goed perfect is.

mustang5.0

Citaat van: cz79 op augustus 12, 2012, 09:52:19
Echt he!?
Ik zat ze zelf ook nog eens te bekijken (foto's) en dat viel me ook op, ligt het ook aan de lichtsetting, de ene foto is 's avonds gemaakt en de andere vanochtend.
Maar goed ik vindt het een enorme verbetering, nu nog hopen dat het geluidstechnisch ook verbeterd is, wordt wel weer opnieuw plaatsen en luisteren net zolang tot het goed perfect is.

Mooi gedaan Chris  :yes:
Veel luisterplezier  byebye

Met vriendelijke groet Richard.

Janver

Dat zit er weer erg netjes uit, Chris! Een hele verbetering tov de vorige situatie.

Dat zal het geluidsbeeld weer ten goede komen!
Hier kan uw reclame staan!

WimPeu

Hele mooie upgrade Chris.  :yes:  Ziet er erg netjes uit nu.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Dank jullie wel!

Nu de salontafel en eettafel in dezelfde stijl en dan zijn we wel weer even klaar, behalve dat de woonkamer en de gang in september nog een schilderbeurt krijgen, de kleur achter het meubel wordt leisteen

pietjepc

Ziet er zeer strak uit :yes: Mooi!
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

lo

Ziet er erg mooi uit Chris, zeer geslaagd. Genieten maar  pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Dank je! Alleen het geluid moet nog even aan gewerkt worden

TurboMarco

Strakke set hoor  8-)

Het meubel vind ik ook erg mooi  :kwijl:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cz79

Helemaal op maat met precies alles wat ik erin wilde hebben (lade en vakken), een combi van opbergruimte (kasten en lades) en functionaliteit (HiFi apparatuur).

De meeste kant en klare meubelen zijn slecht 40 of 45 cm diep en dat is echt te weinig dus heb ik lekker alles gemeten en zelf bepaald welke maten mij het beste uitkomen.

Relatief goedkoop ook zo'n meubel van steigerhout, het kost alleen wt tijd om alles te lakken en bewerken (indien nodig).

Zoldar

ziet er bijzonder strak uit.

de avalons zijn schoonheden van luidsprekers en het geheel past goed bij elkaar. M&G!  pompom
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden