Gisteren is mijn nieuwe meubel gebracht en heb ik samen met mijn schonnpa deze geplaatst.
Kabeldoorvoeren gemaakt en de laatste puntjes op de i gezet, TV hoger opgehangen en het meubel geheel ingericht.
Ik ben wat dat betreft echt een pietlut, want ik ben best lang bezig geweest met kabelmanagement, er loopt nu geen enkele kabel parallel meer, alles kruist elkaar haaks of ligt ver weg van elkaar, ik had nu mooi de kans om het in één keer goed te doen dus dan maar wat tijd kwijt
Ik heb ook gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe kabel vanuit de Audiogroep naar het meubel te trekken en direct af te monteren op een stekkerblok, welke ik vast heb gemonteerd, geen overgangen daar whatsoever. van het restand kabel wat ik overhield heb ik gelijk een ander stekkerblok (op een andere groep) gemonteerd waar de TV, STB en de PCH-C200 op aangezloten zijn.
Naar de PopcornHour C-200 ligt een Shielded Netwerkkabel (ik had nog een meter of 100 over) naar de meterkast (modem/router/swicth).
Kortom een dag bezig (inclusief het hele huis schoonmaken daarna) maar dan heb je ook wat, zie foto's;