Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: cz79 op juli 12, 2012, 17:12:08
:schater:

Ik dacht dat PMC ook al interessant was, maar dit spreekt meer tot de verbeelding denk ik zo :angel:

dat heb je met massa productie dat kent de burger  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Gisteren is mijn nieuwe meubel gebracht en heb ik samen met mijn schonnpa deze geplaatst.
Kabeldoorvoeren gemaakt en de laatste puntjes op de i gezet, TV hoger opgehangen en het meubel geheel ingericht.

Ik ben wat dat betreft echt een pietlut, want ik ben best lang bezig geweest met kabelmanagement, er loopt nu geen enkele kabel parallel meer, alles kruist elkaar haaks of ligt ver weg van elkaar, ik had nu mooi de kans om het in één keer goed te doen dus dan maar wat tijd kwijt :-D

Ik heb ook gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe kabel vanuit de Audiogroep naar het meubel te trekken en direct af te monteren op een stekkerblok, welke ik vast heb gemonteerd, geen overgangen daar whatsoever. van het restand kabel wat ik overhield heb ik gelijk een ander stekkerblok (op een andere groep) gemonteerd waar de TV, STB en de PCH-C200 op aangezloten zijn.

Naar de PopcornHour C-200 ligt een Shielded Netwerkkabel (ik had nog een meter of 100 over) naar de meterkast (modem/router/swicth).

Kortom een dag bezig (inclusief het hele huis schoonmaken daarna) maar dan heb je ook wat, zie foto's;

cz79

En nog een paar foto's de binnenkant van de rechterkaast waarin ik het stekkerblok heb geplaatst (en de AKG hoofdtelefoon) :-D


cz79

Oude situatie (met PMC en oud meubel) en nieuwe situatie (met Avalon en nieuw meubel) naast elkaar

cz79

En een detailfoto van de luidsprekeraansluitingen bij mijn Avalon's

@JohnWX: herkenbare kabelbrugjes? :-D
@Cornelis: voldoende foto's???  :-D

cz79

Bijna vergeten...op mijn verzoek heeft de meubelmaker een lade ingericht speciaal voor mijn CD's

rexp

Mooi gedaan. Kan goed zien dat hier is nagedacht.

Totofan

Dat ziet er weer netjes uit  :yes:

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

xander32




P-r-a-c-h-t-i-g Chris :kwijl:.

Als hetgeen de set voortbrengt ook maar de helft is van diens looks, zit het al helemaal goed :yes:.


M&G !!! (maar eerst nog deze kant op komen)

cz79

Ik ben er zelf ook erg tevreden mee.
Daarom duurde gisteren alles ook zo lang, nameten en nadenken waar de doorvoeren moeten komen, klittenband achterop het meubel om de kabels netjes te geleiden.

Maar goed na een dag werk heb je dan ook een beloning, het was alleen net wat te laat om goed muziek te gaan luisteren dus dat volgt nog.

Niber

Echt heel mooi plaatje zo.  notworthy

En wat blijven die Avalons indrukwekkend om te zien.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

zet je tussen de plantje je laptop



ps: plantjes klinken beter op speakers  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

o ja ik denk ook vooral veel rust in de kamer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Citaat van: xander32 op augustus 12, 2012, 08:30:08



P-r-a-c-h-t-i-g Chris :kwijl:.

Als hetgeen de set voortbrengt ook maar de helft is van diens looks, zit het al helemaal goed :yes:.


M&G !!! (maar eerst nog deze kant op komen)

Ja staat ook nog zeker bovenaan de to-do list, die vrienden in Tiel zijn eerst nog een week op vakantie en dan zijn ze terug, spreken we dan even wat af,ook als bij hun het front iets is geklaard want zij heeft binnen 15 maanden het erg zwaar te verduren gehad (scheiding man, verlies vader, verlies zus, verlies moeder en verlies schoonvader, verlies goede vriendin).

We houden zeker contact  :-D