Marantzforum genoemd op DPaudio.nl

Gestart door Maurice, november 07, 2011, 20:44:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Ik ben er op geattendeerd dat het Marantzforum wordt genoemd op de website van een hifizaak. Natuurlijk altijd mooi dat we in het nieuws zijn.

Zie de website van www.dpaudio.nl voor meer informatie, met name hier: http://www.dpaudio.nl/Valse_berichten_op_fora.php

Alleen jammer dat er betreffende het Marantzforum wat onwaarheden instaan:

De volledige tekst:
CiteerValse berichten op hififorum.nl
Meer dan een jaar lang kregen wij zeer ongewenste emailtjes van een voor ons toen nog onbekende groep mensen. Zoals bij iedere klant hebben wij geprobeerd zo netjes mogelijk te antwoorden en uitleg te geven op hun vragen en opmerkingen. De emailtjes van deze groep kregen steeds meer een hardere toon die niet echt gewenst is bij welke winkel dan ook. Op 4 februari 2011 kregen we via Marktplaats een emailtje van een John met emailadres: xxxx@xxxxx.nl. We hebben hier netjes op gereageerd en er uitleg opgegeven. Daarna kregen we nog een aantal opmerkingen en flinke intimidaties van John met het bericht dat hij alles op 3 fora zou plaatsen. Hierna heeft een medewerker van ons een bepaalde uitleg gegeven aan John en daarna iets te hard gereageerd.

Na onderzoek bleek de John dus John Pol/john wx/jwx van Pol Audio te zijn die heel veel teksten op diverse fora plaatst om te discussiëren over van alles en nog wat. John stond onze uitleg en reactie niet aan en heeft allerlei rare en verdraaide verhalen op 3 fora gezet. Hierna zei hij ook nog eens dat ze allemaal lekker te keer gaan op de fora. Zoiets doe je gewoon niet, maar John Pol heeft het allemaal zelf aangeslingerd en uitgelokt. We hebben naar de 3 fora een bericht heen gestuurd dat dit niet de manier is hoe je met winkels omgaat en dat ze die onzin er af moesten halen. 1 forum (Audiofreaks) is er direct mee gestopt, maar laten rustig een stuk er op staan. De andere 2 fora (hififorum en marantzforum) hadden geen fatsoen en gingen door. Hififorum.nl en Marantzforum.nl worden gesponsord door John Pol en hij denkt dat hij maar alles mag en kan doen. Bij het hififorum hebben we een bericht naar moderator Gent gestuurd die vervolgens onze persoonlijke gegevens niet vertrouwelijk behandelde en alles ook op het forum heeft geplaatst.

John Pol heeft een winkel Pol Audio in Baarn gehad die in 2006 is gestopt. Pol Audio valt onder De Tsjoender B.V. in Follega en daaronder valt ook Audiolab luidsprekersystemen. Dit is na trekken bij de Kamer van Koophandel www.kvk.nl. Eerst hadden wij in de gedachten om ook Audiolab luidsprekers te gaan verkopen, maar door deze omstandigheden zullen wij nooit meer aan Audiolab luidsprekers gaan denken en Audiolab luidsprekers ook in de toekomst nooit gaan verkopen. Onder De Tsjoender BV in Follega vallen ook DVC Professional & Organisatie Beheer, De Visser Bedrijfsbegeleiding en U-Consultancy. Wij zullen dan ook nooit zaken gaan doen met Audiolab (R&D) luidsprekers, DVC Professional & Organisatie Beheer, De Visser Bedrijfsbegeleiding, Pol Audio, U-Consultancy of De Tsjoender B.V. in Follega.

Wat de redenen zijn van de moderators John Pol, Gent en Wim Vink kunnen wij slechts naar gissen (wel vermoedens), echter mag het duidelijk zijn dat hun uitingen ongewenst, onbehoorlijk en niet op waarheid berust zijn. Tevens hebben wij geconstateerd dat ook andere reparatiebedrijven en winkels (zonder deze bij naam te noemen) slachtoffer zijn geworden van de bezigheden van John Pol, Gent en Wim Vink, terwijl deze reparatiebedrijven en winkels bij ons wel als zeer goed bekend staan.

Ons vermoeden is dat de moderators John Pol, Gent en Wim Vink proberen met behulp van geld en hun fora meerdere reparatiebedrijven en winkels kapot te maken. Ze beginnen eerst zeer ongewenste emailtjes te sturen via Marktplaats en daarna via hun eigen emailadres of per telefoon. Vervolgens zetten ze van alles op diverse fora. John Pol/john wx/jwx, Gent en Wim Vink misleiden de lezers van de fora en misbruiken de fora dusdanig dat de lezers het ook nog gaan geloven. Dit is niet de bedoeling van een forum.

Vanuit de berichten, die door John Pol, Gent en Wim Vink op Audiofreaks, Hififorum en Marantzforum geplaatst zijn, is duidelijk te concluderen dat voornamelijk John Pol/john wx/jwx geen verstand heeft van elektronica en het repareren, onderhouden en/of restaureren van audio apparatuur.

In tegenstelling tot wat er op de fora vermeld staat, zullen wij nooit een klant voor de rechter slepen. We gaan niet discussiëren op fora en plaatsen er ook geen teksten op. DP Audio zal altijd iedere klant met respect behandelen.

U kunt ons altijd iets vragen per email of telefoon en kijk rustig verder op onze internetsite.

Controleer DP Audio hier bij de Politie www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml (type hier www.dpaudio.nl in).

DP Audio Enschede ervaringen ervaring
DP Audio Enschede recensies recensie

U bent van harte welkom in de winkel (a.u.b. eerst even een afspraak maken).

Tel: 053-4766278 (7 dagen per week kunt u 's middags en 's avonds bellen)
E-mail: DPAudio@hetnet.nl

CiteerDe andere 2 fora (hififorum en marantzforum) hadden geen fatsoen en gingen door.
Ik weet niet waar het op fatsoen aankomt, maar toen de discussie daadwerkelijk ontspoorde is de hele discussie verwijderd. Dat een winkel onjuiste nieuwprijzen hanteert is discutabel, maar is mogelijk geen misleiding. Dat een winkel hoge verkoopprijzen hanteert is zijn/haar eigen keus. Dat een potentiële consument daarover een opmerking op een online medium plaatst is dan uiteraard snel te verwachten in dit digitale tijdperk.
Echter vergeet Dennis P van DPaudio dat wij als moderators ook een full-time baan hebben en het forum er als hobby bij beheren. Daardoor kunnen wij niet altijd direct op zijn vragen reageren.

CiteerHififorum.nl en Marantzforum.nl worden gesponsord door John Pol en hij denkt dat hij maar alles mag en kan doen.
Het Marantzforum kent geen sponsoring, dus ook niet door ene John Pol. Ik ken trouwens ook geen John Pol en voorzover ik weet is John Pol geen lid. Mocht hij wel lid zijn, dan is hij gebonden aan de forumregels.

CiteerWe gaan niet discussiëren op fora en plaatsen er ook geen teksten op.
Dit is helaas ook niet waar, aangezien Dennis P op 4 februari 2011 een account heeft geregistreerd onder de naam R1E, aangemaakt met mailadres dpasop@hetnet.nl en IP-adres 86.91.0.218
Zijn bericht:
Citaat van: R1E op februari 04, 2011, 14:48:28
Hierbij reageer ik op de berichten van John over DP Audio:

Via een bekende heb ik doorgekregen dat alle berichten van John verknipt zijn. John heeft zelfs aan DP Audio een foto van het huis van de eigenaar van DP Audio gestuurd.
Meerdere klanten van DP Audio heb ik gesproken en ze zijn allemaal zeer tevreden over de hoge kwaliteit van de apparatuur en de goede service.

Ik vraag dan ook aan iedereen om alle berichten van John alias Pol Audio te negeren.

CiteerWat de redenen zijn van de moderators John Pol, Gent en Wim Vink kunnen wij slechts naar gissen (wel vermoedens), [.....]
In elk geval is hier geen enkele John Pol, Gent of Wim Vink moderator, mogelijk wel op één van de andere fora.

Promo voor Marantzforum is natuurlijk altijd welkom! Hebben jullie nog meer promo gezien voor ons forum?
Natuurlijk wel handig om te zorgen dat de gepresenteerde informatie getrouw de waarheid is.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Discussie is mogelijk, maar wel met inachtname van de forumregels. Smaad danwel laster worden niet toegestaan  nonono
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

Had i.p.v. het stuk van DPAudio te lezen mijn tijd beter kunnen besteden door na een leuk plaatje te luisteren. Dom van mij.

Maurice

Citaat van: joep op november 07, 2011, 21:28:20
Had i.p.v. het stuk van DPAudio te lezen mijn tijd beter kunnen besteden door na een leuk plaatje te luisteren. Dom van mij.
stupid
Ik heb de muziek ook aanstaan, lekker genieten met een wijntje erbij ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

jowa

 stupid
Zie het stuk nu ook niet meer op de site van DP staan.

joep

Het is niet erg slim van hen om zo te beginnen. Nu kan iedereen die hun bedrijf op Google zoekt zien dat zij, hun diensten en produkten ter discussie staan op diverse onafhankelijke websites. Ik zou bij zo'n bedrijf al nooit iets meer kopen. Maar dat zou ik toch al niet met die prijzen.

JohnWx

had wat bedrijven aangeschreven die genoemd werden  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm


Cornelis1921

Citaat van: Maurice op november 07, 2011, 21:31:01
Citaat van: joep op november 07, 2011, 21:28:20
Had i.p.v. het stuk van DPAudio te lezen mijn tijd beter kunnen besteden door na een leuk plaatje te luisteren. Dom van mij.
stupid
Ik heb de muziek ook aanstaan, lekker genieten met een wijntje erbij ;)
stupid  notworthy  Colaatje voor mij èn goede muziek natuurlijk i.p.v. deze onzin van een hond die zijn eigen staart bijt.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

En ik heb de discussie weer gemist...  nopompom

Maar niet echt een heel netjes stuk van DPaudio.

Misschien kan onze John uitleg geven wat de aanleiding van dit stuk is? (als dat mag volgens de regels en hij er zelf geen bezwaren tegen heeft)
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

i2Paq

Het was verstandiger van hen geweest er geen woord vuil aan te maken.
Klanten die dit lezen zullen eerst wel 2x nadenken want waar rook is, is vuur.

En laten we wel wezen, een ander zwart maken om er zul "netjes" op te staan geeft eerder een boemerang effect in de negatieve zin....
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

Op het forum waar het speelde zit een slotje omdat Dennis eieren voor zijn geld koos denk ik

Ik ga nu rustig overdenken of ik civiel of juridisch een stap zal ondernemen tegen deze firma en de persoon in kwestie om zo maar leugens te verkondigen en mijn email adres te misbruiken zonder mijn goedkeuring
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maurice

Citaat van: John Wx op november 09, 2011, 20:21:59
Op het forum waar het speelde zit een slotje omdat Dennis eieren voor zijn geld koos denk ik

Ik ga nu rustig overdenken of ik civiel of juridisch een stap zal ondernemen tegen deze firma en de persoon in kwestie om zo maar leugens te verkondigen en mijn email adres te misbruiken zonder mijn goedkeuring
Zojuist even jouw mailadres gekuist in OP.
Verder niet druk maken, ik denk dat hij zichzelf meer schade heeft berokkend.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude