Marantzforum genoemd op DPaudio.nl

Gestart door Maurice, november 07, 2011, 20:44:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

#15
Citaat van: Maurice op november 09, 2011, 21:06:25
Citaat van: John Wx op november 09, 2011, 20:21:59
Op het forum waar het speelde zit een slotje omdat Dennis eieren voor zijn geld koos denk ik

Ik ga nu rustig overdenken of ik civiel of juridisch een stap zal ondernemen tegen deze firma en de persoon in kwestie om zo maar leugens te verkondigen en mijn email adres te misbruiken zonder mijn goedkeuring
Zojuist even jouw mailadres gekuist in OP.
Verder niet druk maken, ik denk dat hij zichzelf meer schade heeft berokkend.

:yes:

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mountainbiker

Tsjee wat een toestand zeg met Dp audio dat is niet mals.Ik heb de stukken gelezen en ik zou niet zo snel iemand betichten als bedrijf zijnde. Dit kan werken als een boemerang (waar rook is is vuur inderdaad) voor hun en geeft te denken over hun kwaliteit. De volgende keer als ik er langs fiets in Enschede op mijn mountainbike richting Hengelo zal dat toch met een beetje raar gevoel zijn. :eerie:
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

lo

Citaat van: Maurice op november 09, 2011, 21:06:25
Zojuist even jouw mailadres gekuist in OP.
Verder niet druk maken, ik denk dat hij zichzelf meer schade heeft berokkend.

stupid
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

still life

Citaat van: mountainbiker op november 09, 2011, 21:28:08De volgende keer als ik er langs fiets in Enschede op mijn mountainbike richting Hengelo zal dat toch met een beetje raar gevoel zijn. :eerie:

herhaling van mijn eerder advies..   :wink:

voor de rest, te gek voor woorden allemaal..  :schater:

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300