Ben nu een maand lid van dit mooie forum en het werd nu eens tijd om mijn set ook maar eens te tonen. De SR7005, speakers en sub heb ik pas een week in huis. Afgelopen Donderdag heb ik de ud5005 opgehaald om de set compleet te maken.
De bronnen:
- SR7005
- UD5005
De speakers:
- fronts ==> Dali Lektor 6 aangesloten met W&M LS-01 aan beide zijde banaan pluggen
- monitor ==> Dali Lektor 2 aangesloten met inakustik, aan beide zijden kale draad
- center ==> Dali LCR aangesloten met W&M LS-03 aangesloten op de receiver met banaan en speaker zijde kaal
- sub ==> REL T5 aangesloten met de supra sub cable
- streaming ==> Sonos zoneplayer 90, bridge 100 en remote cr200
Verder heb ik nog een wd live mediaplayer en de tv is een good old panasonic plasma th-42py700fa. Hopelijk word deze binnen een jaar door een 50" vervangen
Ik heb gekozen voor W&M bekabeling omdat deze mijn inziens de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben. Alle hdmi kabels zijn ook van W&M.
De plaatjes:
genomen vanaf de sweetspot
de monitors staan niet optimaal opgesteld, maar het kan niet anders
closeupje
de rest van de apparatuur
Over een week of 4 komt er een lekker dik vloerkleed van 2.50mtrx3.00mtr te liggen en komen er dikkere paneel gordijnen in de schuifpui te hangen, wat de akoestiek alleen maar zal verbeteren. Uiteraard zal er dan een nieuwe Audessy meting gedaan moeten worden.
Mijn wishlist:
betere (dikkere) bekabeling voor de monitor speakers en zoals gezegd een 50" plasma.
banaan pluggen voor de speaker zijde van de lcr, maar deze zijn reeds onderweg.
Het enige wat tot nu toe is tegen gevallen, is dat de spade's die bij de W&M geleverd worden met geen mogelijkheid op de receiver passen. De ruimte aan de achterkant van de SR7005 is volgens mij ontworpen voor aansluiting met kale draad. Hetzelfde geldt voor de Dali's, hier passen de spades helaas ook niet op. Daarom is de lcr aan de speaker zijde aangesloten met kale draad, maar de banaan pluggen zijn onderweg